Gå til innhold

Noen som har hjerteflimmer?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en slektning som har hjerteflimmer og legene sier hun er alt for ung til å ha det, og "feil" kjønn. Hun tar et hav av medisiner for det, men hun kan jo likevel ha sånne anfall der hjertet bare flimrer 2-3 ganger i uka:\ Er redd vedkomne skal dø om de ikke får det under kontroll snart:(

Kan dere som har hjerteflimmer, evt. kjenner noen som har det godt, fortelle om hvilke medisiner og hvor stor dose dere tar? Hvor gamle er dere? Hvordan lever dere(jobber dere, kan dere trene osv.)?



Anonymous poster hash: 3d955...5fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har atrieflimmer til tider. Går på medisiner mot dette, 100 mg selo zok hver dag, men det kommer allikevel noen anfall innimellom. Merker det mest hvis jeg ikke spiser nok, er sliten osv. Er jente, 24 år og student. Lurer på hvordan det blir når jeg begynner å jobbe, siden jeg vet at det blir verre når jeg er sliten(lange dager). Har ikke problemer med å trene feks, og det er jeg glad for. Men sliter med svimmelhet og lavt blodtrykk, noe som kan være en bivirkning av medisinene. Er redd det blir verre jo eldre jeg blir, og jeg synes det er en veldig kjip tilstand å ha. Bare å spørre hvis det er noe mer du lurer på :)

Anonymous poster hash: 1ea1b...17f

Skrevet

Har dette. Kvinne, 25 år. Bruker ikke medisiner. Kjenner det noen ganger i uka.



Anonymous poster hash: 8cc8b...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...