Gå til innhold

Til dere som har tatt brystforstørrelse


Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok en brystforstørrelse for fire dager siden (under muskelen) og har noen spørsmål:

1. Hvor mye kan jeg bruke armene nå og framover? Kjenner jeg har stivnet skikkelig i muskulaturen i armer, skuldre, nakke og det er veldig smertefullt. Hvor høyt opp kan jeg løfte de og hvor mye kan jeg bære?

2. Er det skadelig å le? Går helt fint med meg, men når jeg ler gjør det skikkelig vondt, det river veldig.

og ikke minst 3. Når kan jeg ha sex igjen?



Anonymous poster hash: 2a712...872
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2. Det er ikke skadelig å le

Jeg fikk hostebyer og nøys veldig et par dager etter OP, det var vondt det! Men ikke farlig.

3. Når du føler for det. Men vær forsiktig i starten. Jeg lå stille som en død fisk første gangen,det var så vondt. :P Det var vel på dag 3 eller 4.

For øvrig vil jeg anbefale deg at du finner tråden Ceecee's hemmelige verden.,den finner du her på KG. Masse gode tips

Anonymous poster hash: 1d3b0...94b

Skrevet

2. Det er ikke skadelig å le

Jeg fikk hostebyer og nøys veldig et par dager etter OP, det var vondt det! Men ikke farlig.

3. Når du føler for det. Men vær forsiktig i starten. Jeg lå stille som en død fisk første gangen,det var så vondt. :P Det var vel på dag 3 eller 4.

For øvrig vil jeg anbefale deg at du finner tråden Ceecee's hemmelige verden.,den finner du her på KG. Masse gode tips

Anonymous poster hash: 1d3b0...94b

Takk for svar! Og tips om linken. Er bare så utrolig mange svar der, noe som fører til at jeg må leite så lenge for å få svar på det jeg lurer på:) Har veldig lyst å ha sex, men er såpass stiv i muskulaturen at jeg ikke tror jeg klarer det.

Kan jeg spørre når du begynte å bruke armene normalt (ut til siden og slikt)? Og når begynte du å bære?

Anonymous poster hash: 2a712...872

Skrevet

Og for all del, IKKE få spysyken nå!😱

Det fikk jeg noen dager ett op. Trodde hele puppestellet skulle sprekke!😁😱

Fy søren så vondt det var!

Anonymous poster hash: 25e91...940

Gjest Eurodice
Skrevet

Tok en brystforstørrelse for fire dager siden (under muskelen) og har noen spørsmål:

1. Hvor mye kan jeg bruke armene nå og framover? Kjenner jeg har stivnet skikkelig i muskulaturen i armer, skuldre, nakke og det er veldig smertefullt. Hvor høyt opp kan jeg løfte de og hvor mye kan jeg bære?

2. Er det skadelig å le? Går helt fint med meg, men når jeg ler gjør det skikkelig vondt, det river veldig.

og ikke minst 3. Når kan jeg ha sex igjen?

Anonymous poster hash: 2a712...872

Fikk du ikke utførlig veiledning fra klinikken om hvordan du skulle forholde deg både før og etter en slik operasjon?

Skrevet

Fikk du ikke utførlig veiledning fra klinikken om hvordan du skulle forholde deg både før og etter en slik operasjon?

Nei, dessverre..

Anonymous poster hash: 2a712...872

Skrevet

Og for all del, IKKE få spysyken nå!😱

Det fikk jeg noen dager ett op. Trodde hele puppestellet skulle sprekke!😁😱

Fy søren så vondt det var!

Anonymous poster hash: 25e91...940

Virker helt grusomt! Men det var ikke skadelig?

Anonymous poster hash: 2a712...872

Skrevet

Takk for svar! Og tips om linken. Er bare så utrolig mange svar der, noe som fører til at jeg må leite så lenge for å få svar på det jeg lurer på :) Har veldig lyst å ha sex, men er såpass stiv i muskulaturen at jeg ikke tror jeg klarer det.

Kan jeg spørre når du begynte å bruke armene normalt (ut til siden og slikt)? Og når begynte du å bære?

Anonymous poster hash: 2a712...872

Vi måtte ha veldig rolig sex de første gangene. :/

Jeg tok over muskelen, tror det gror litt fortere enn om du tar under.

Begynte på jobb igjen på dag 6. da bærte jeg så og si ingenting, fikk hjelp til alt (Jobber i butikk)

Mellom dag 10 og 14 skjedde det veldig mye med puppene tror jeg, da begynte jeg å føle at ting ble som normalt igjen :)

Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

Nei, dessverre..

Anonymous poster hash: 2a712...872

Da syns jeg du bør ta kontakt og stille spørsmål.

Jeg fikk med meg et skriv.

Jeg har over muskelen.

Jeg var ganske slapp første dagen etter operasjonen, så lå mye stile.

Ble litt stiv, men det er fordi en ikke beveger på seg mye og blir litt anspent.

Du bør unngå å løfte armene høyt opp, for å unngå at stingene/sår området løsner opp.

Jeg glemte meg dessverre når jeg løftet opp armen da det fortsatt var ferskt, og det endte med at det rev litt på såret :bond:

Kjenn hele tiden på formen, og prøv å beveg litt på armene, men ikke så mye at du river.

Jeg var på jobb igjen allerede etter 3(!)dager :)

Edit: Absolutt ikke skadelig å le ❤ Med mindre du får et skikkelig latteranfall og ligger flat på gulvet :ler:

Sex må du igjen kjenne etter formen :)

Endret av anonym2233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...