AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Tok en brystforstørrelse for fire dager siden (under muskelen) og har noen spørsmål: 1. Hvor mye kan jeg bruke armene nå og framover? Kjenner jeg har stivnet skikkelig i muskulaturen i armer, skuldre, nakke og det er veldig smertefullt. Hvor høyt opp kan jeg løfte de og hvor mye kan jeg bære? 2. Er det skadelig å le? Går helt fint med meg, men når jeg ler gjør det skikkelig vondt, det river veldig. og ikke minst 3. Når kan jeg ha sex igjen? Anonymous poster hash: 2a712...872
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 2. Det er ikke skadelig å le Jeg fikk hostebyer og nøys veldig et par dager etter OP, det var vondt det! Men ikke farlig. 3. Når du føler for det. Men vær forsiktig i starten. Jeg lå stille som en død fisk første gangen,det var så vondt. Det var vel på dag 3 eller 4. For øvrig vil jeg anbefale deg at du finner tråden Ceecee's hemmelige verden.,den finner du her på KG. Masse gode tipsAnonymous poster hash: 1d3b0...94b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 2. Det er ikke skadelig å le Jeg fikk hostebyer og nøys veldig et par dager etter OP, det var vondt det! Men ikke farlig. 3. Når du føler for det. Men vær forsiktig i starten. Jeg lå stille som en død fisk første gangen,det var så vondt. Det var vel på dag 3 eller 4. For øvrig vil jeg anbefale deg at du finner tråden Ceecee's hemmelige verden.,den finner du her på KG. Masse gode tipsAnonymous poster hash: 1d3b0...94b Takk for svar! Og tips om linken. Er bare så utrolig mange svar der, noe som fører til at jeg må leite så lenge for å få svar på det jeg lurer på Har veldig lyst å ha sex, men er såpass stiv i muskulaturen at jeg ikke tror jeg klarer det. Kan jeg spørre når du begynte å bruke armene normalt (ut til siden og slikt)? Og når begynte du å bære?Anonymous poster hash: 2a712...872
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #4 Skrevet 22. februar 2015 Og for all del, IKKE få spysyken nå!😱 Det fikk jeg noen dager ett op. Trodde hele puppestellet skulle sprekke!😁😱 Fy søren så vondt det var!Anonymous poster hash: 25e91...940
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2015 #5 Skrevet 22. februar 2015 Tok en brystforstørrelse for fire dager siden (under muskelen) og har noen spørsmål: 1. Hvor mye kan jeg bruke armene nå og framover? Kjenner jeg har stivnet skikkelig i muskulaturen i armer, skuldre, nakke og det er veldig smertefullt. Hvor høyt opp kan jeg løfte de og hvor mye kan jeg bære? 2. Er det skadelig å le? Går helt fint med meg, men når jeg ler gjør det skikkelig vondt, det river veldig. og ikke minst 3. Når kan jeg ha sex igjen? Anonymous poster hash: 2a712...872 Fikk du ikke utførlig veiledning fra klinikken om hvordan du skulle forholde deg både før og etter en slik operasjon?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Fikk du ikke utførlig veiledning fra klinikken om hvordan du skulle forholde deg både før og etter en slik operasjon? Nei, dessverre..Anonymous poster hash: 2a712...872
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Og for all del, IKKE få spysyken nå!😱 Det fikk jeg noen dager ett op. Trodde hele puppestellet skulle sprekke!😁😱 Fy søren så vondt det var!Anonymous poster hash: 25e91...940 Virker helt grusomt! Men det var ikke skadelig?Anonymous poster hash: 2a712...872
silkhand Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Takk for svar! Og tips om linken. Er bare så utrolig mange svar der, noe som fører til at jeg må leite så lenge for å få svar på det jeg lurer på Har veldig lyst å ha sex, men er såpass stiv i muskulaturen at jeg ikke tror jeg klarer det. Kan jeg spørre når du begynte å bruke armene normalt (ut til siden og slikt)? Og når begynte du å bære?Anonymous poster hash: 2a712...872 Vi måtte ha veldig rolig sex de første gangene. :/ Jeg tok over muskelen, tror det gror litt fortere enn om du tar under. Begynte på jobb igjen på dag 6. da bærte jeg så og si ingenting, fikk hjelp til alt (Jobber i butikk) Mellom dag 10 og 14 skjedde det veldig mye med puppene tror jeg, da begynte jeg å føle at ting ble som normalt igjen
Gjest anonym2233 Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 (endret) Nei, dessverre..Anonymous poster hash: 2a712...872 Da syns jeg du bør ta kontakt og stille spørsmål. Jeg fikk med meg et skriv. Jeg har over muskelen. Jeg var ganske slapp første dagen etter operasjonen, så lå mye stile. Ble litt stiv, men det er fordi en ikke beveger på seg mye og blir litt anspent. Du bør unngå å løfte armene høyt opp, for å unngå at stingene/sår området løsner opp. Jeg glemte meg dessverre når jeg løftet opp armen da det fortsatt var ferskt, og det endte med at det rev litt på såret Kjenn hele tiden på formen, og prøv å beveg litt på armene, men ikke så mye at du river. Jeg var på jobb igjen allerede etter 3(!)dager Edit: Absolutt ikke skadelig å le ❤ Med mindre du får et skikkelig latteranfall og ligger flat på gulvet Sex må du igjen kjenne etter formen Endret 22. februar 2015 av anonym2233
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå