Mumix Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg trenger litt råd/erfaring fra noen ang urinlekkasje. Jeg har født ett barn for nesten 6 år siden og har aldri merket noe lekkasje etter fødsel. Har heller ikke brukt knipeøvelser etter fødsel. Har plutselig begynt å lekke for noen uker siden. Men er ikke mye, noen dråper her og der. Men kjenner jeg må knipe igjen hvis jeg prøver å slappe av, så dette er annstrengende. Om det lekker da jeg hoster, ler osv, det vet jeg ikke, men er jo det som er mest vanlig utfra det jeg leser om på nettet. Så vet rett og slett ikke om dette kan skyldes fødselen eller om jeg bør ta turen til lege. Så trenger noen råd om noen har å dele! Er lei å måtte skifte, vaske meg eller tenke på om jeg lukter hver dag!..
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Knip i vei.Anonymous poster hash: d854d...6f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå