Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opererte ut ei visdomstann for ca 2 år siden. Siden dette har jeg blitt så utrolig skakk i ansiktet. Ser rett og slett ut som jeg har hatt slag.

Tannlegen jeg var hos senere snakket om at kirurgen kan ha kommet borti noen nerver. Dette kunne med tiden bli bra igjen eller ikke.

Men føles jo ut som jeg er rett og slett er feit i halve ansiktet. Ikke helt sikker på hvor jeg skal henvende meg for å finne ut av dette heller. Føles nesten ut som en kirurg er det rette, slik at man hadde fått strammet opp huden på den ene siden.

Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nerveskader kan ta mange år før de blir bra, eller du blir ikke bra. Umulig å si. Dessverre er det lite, eller ingenting å gjøre med det. Tviler sterkt du får operasjon pga en slik sak, da må du i så fall betale for det selv

Anonymous poster hash: e2ff1...7e1
Skrevet

Så mest sannsynlig er det en nerveskade som gjør at jeg er så "hoven" rett og slett ?

Om jeg dekker det selv, burde jo i så fall en plastikkirurg ha muligheten til å gjøre noe med det(y)

Skrevet

Om nerveskade reparerer seg eller ikke kommer an på hvor på nervecellen(e) skaden er. Uansett kan det ta lang tid før det gror. Men kjenner du noe redusert følelse i området i nærheten?

Anonymous poster hash: 54f52...c4d
  • Liker 1
Skrevet

Ja, ofte er jeg nummen ved kjeven på samme side. Kjenner så vidt litt når jeg klyper meg hardt i kinnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...