AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Hei, jeg er en jente på 18 år. Før klarte jeg å drikke alkohol utenom å føle at jeg måtte spy av smaken. Men nå klarer jeg ikke drikke EN slurk av litt sprit (20%) blandet ut med brus engang. Det går ikke ned, og hvis jeg klarer å svelge det så får jeg klump i halsen fordi jeg blir så kvalm av smaken. Jeg klarer rett og slett ikke å drikke meg brisen engang. Dette er et ganske stort problem for meg, med tanke på at russetiden er rett rundt hjørnet og jeg vil gjerne klare å drikke alkohol. Er det noen som har noen tips til hvordan blande slik at man ikke kjenner alkoholen eller evt drikkemetoder? Jeg skal ut i dag og jeg vil gjerne kjenne følelsen av å være litt brisen igjen! Takk på forhånd Anonymous poster hash: a5ba1...509
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Hva med vin, cider, øl? Anonymous poster hash: 71cfb...af1 1
Fame Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Hei, jeg er en jente på 18 år. Før klarte jeg å drikke alkohol utenom å føle at jeg måtte spy av smaken. Men nå klarer jeg ikke drikke EN slurk av litt sprit (20%) blandet ut med brus engang. Det går ikke ned, og hvis jeg klarer å svelge det så får jeg klump i halsen fordi jeg blir så kvalm av smaken. Jeg klarer rett og slett ikke å drikke meg brisen engang. Dette er et ganske stort problem for meg, med tanke på at russetiden er rett rundt hjørnet og jeg vil gjerne klare å drikke alkohol. Er det noen som har noen tips til hvordan blande slik at man ikke kjenner alkoholen eller evt drikkemetoder? Jeg skal ut i dag og jeg vil gjerne kjenne følelsen av å være litt brisen igjen! Takk på forhånd Anonymous poster hash: a5ba1...509 Sånn jeg var. Litt fortsatt, men liker det bedre nå. Drikk smirnoff ice
Gjest Explsm Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Blanda med iste en gang og kjente ikke alkoholen i det hele tatt.
Apefinger Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Gled deg til du oppdager hvor godt øl er! La spriten på hylla for leeeenge siden. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Du MÅÅÅÅ ikke drikke sprit og være brisen når du er russ. Alvorlig talt. Dagen problemer... Anonymous poster hash: 1761a...c38 2
Jade Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Drikker du sprit, risikerer du at du blir for fort full, at du sovner eller får blackout, at du blir dårlig eller ute av stand til å ta vare på deg selv. Litt kjedelig å sovne i en grøft, eller måtte bli hentet av mor før forspillet er ferdig! Drikk heller vin eller øl/rusbrus/cider, så kjenner du fort når du begynner å bli for full. Det er ikke gøy å være for full. Drikke som smaker lite er tørre hvitviner og lyst øl som Corona! Skulle ønske jeg visste om Corona da jeg var russ
veraa94 Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Jeg ser ikke poenget med å drikke hvis du ikke nyter det, hvis jeg skal være ærlig. Hvis du absolitt må drikke vil jeg anbefale deg å utforske litt mer, feks lyst øl, sukkerfri cider, tørr vin osv. Musserende vin er utrolig godt og friskt! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 Prøv baccardi breezer! hadde en periode selv der jeg ikke klarte å drikke noe uten å bli kvalm. Helt til jeg fant baccardi breezer. Du kjenner ikke alkoholsmaken, og de er veldig gode. Spesielt den med appelsinsmak (smaker nesten solo). Anonymous poster hash: d1156...a35
Tabris Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 Gled deg til du oppdager hvor godt øl er! La spriten på hylla for leeeenge siden. Signerer dette! Bare tanken på å drikke sprit oppblandet med div blandevann gjør meg dårlig. Men en god øl, et glass champagne eller en god whisky kan jeg nyte når som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 I russetiden blandet jeg sprit med sprite eller appelsinjuice. Den dag i dag klarer jeg fortsatt ikke å drikke hverken sprite eller appelsinjuice Sluttet helt å drikke sprit når jeg ble ca 20 år, og jeg innså at det ikke var noe gøy å bli dårlig på fest! Det var jo GØY jeg ville ha! Og da fungerte det mye bedre med vin og øl! Anonymous poster hash: 13061...8f4
OPIgirl Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 Skjønner ikke vitsen med å drikke alkohol hvis man ikke klarer å få det ned, eller ikke liker det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 En god Strawberry daquiri er omtrent det eneste jeg får ned, har det på samme måten. Smirnoff ice, baileys og fruktlikør går til nøds. Du må bare prøve deg frem. Anonymous poster hash: f7b6a...b70
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 Liker du det ikke, så dropp det. Anonymous poster hash: 8be48...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Det går fint an å være russ uten å drikke alkohol. Jeg var totalavholds som russ og tror jeg var med på flere treff enn mange av de andre, samt hadde det minst like gøy. Slapp unna bakrus og slapp utgiftene. Om du absolutt nå, så test om du kanskje takler hvitvin, musserende, øl eller cider bedre enn sprit. Anonymous poster hash: 58b5d...fe5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå