AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg opererte i juni i fjor og skal operere igjen nå pga en ulykke. Har lest at det er farlig å ta to narkoser på et år, men er det sant? Det har jo gått 8 mnd, så tror dere det går bra? Anonymous poster hash: cd709...58b
rockejenta Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Det går nok helt fint. Min søster opererte begge knærne sine over en periode på 3 mnd. Det gikk bra.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Nytte går alltid over risiko. Om kiruger og narkoselege mener det er trygt og nødvendig så skal du stole på dem. Ikke det som står på internett eller noe du har hørt om det fra noen kjente av kjente Anonymous poster hash: 70529...d87
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Mange har narkoser tett i tett, f.eks. etter trafikkulykker eller andre skader. Dette er ikke noe å tenke på, overhodet. Anonymous poster hash: 02484...3aa
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Det går fint! Mitt barn på fire år har hatt seks narkoser og fire operasjoner i løpet av ett år, og når et barn tåler det, tåler nok en voksen det også. Lykke til med operasjonen! Anonymous poster hash: 03865...bcb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå