Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, amadine skrev:

Nå skal sofaen selges 😄 Hun tilbyr en i kommentarfeltet å kjøpe den. 

Hahaha, jeg gir meg over, da var den nok ikke så veldig god å sitte i, nei.

http://www.leneorvik.no/2016/07/01/vacay-suitcase-ii/#comment-16213

Noen burde kanskje informere den stakkars kjøperen om at sofaen ifølge LO er skikkelig vond å sitte i :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Hahaha, jeg gir meg over, da var den nok ikke så veldig god å sitte i, nei.

http://www.leneorvik.no/2016/07/01/vacay-suitcase-ii/#comment-16213

Noen burde kanskje informere den stakkars kjøperen om at sofaen ifølge LO er skikkelig vond å sitte i :)

Man ser jo at den sofaen er grusom å sitte i 🙊 Var sikkert en fin pris på den også. 

Endret av amadine
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert veldig bra reklame å selge den kort tid etter at de kjøpte den🤔

Skrevet

Personlig syntes jeg Lene er en dødskul jente men er det bare meg som irriterer seg grenseløst over Lene sin påtvungede "sette det ene benet foran det andre for å gjøre bena mine tynnere" posering??:fnise: Hun gjør det på hvert ENESTE bilde i helfigur og jeg gir opp:bond:

• Liker 7
Skrevet
23 minutter siden, Allure skrev:

Personlig syntes jeg Lene er en dødskul jente men er det bare meg som irriterer seg grenseløst over Lene sin påtvungede "sette det ene benet foran det andre for å gjøre bena mine tynnere" posering??:fnise: Hun gjør det på hvert ENESTE bilde i helfigur og jeg gir opp:bond:

Jenta er dødsheit, men det er vel ganske synlig at hun er fullstendig tapt i dette evige presset om å se perfekt ut til enhver tid. 

• Liker 10
Skrevet
9 timer siden, Hei§enberg skrev:

Jenta er dødsheit, men det er vel ganske synlig at hun er fullstendig tapt i dette evige presset om å se perfekt ut til enhver tid. 

Enig :icon_frown:

Skrevet
16 timer siden, Hei§enberg skrev:

Ja. Hun er vanvittig oversminket 98% av tiden også. Synd, for hun er jo så pen naturlig..

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp.

- Pavilion, mod

• 3 uker senere...
Skrevet
1 time siden, Katie_med_lua skrev:

er det bare jeg som syns den brudekjolen var helt gyselig????

http://www.leneorvik.no/2016/08/01/they-said-yes/

:ohmy:

Smaken er forskjellig, men jeg syns det er unødvendig og trist å kommentere negativt om en kjole som bruden helt sikkert syns er verdens vakreste og som hun har valgt ut spesielt for sin store dag i livet.

• Liker 35
Gjest jentekvinne
Skrevet
27 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Smaken er forskjellig, men jeg syns det er unødvendig og trist å kommentere negativt om en kjole som bruden helt sikkert syns er verdens vakreste og som hun har valgt ut spesielt for sin store dag i livet.

Helt enig. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

- Pavilion, mod

Skrevet (endret)

Syns kjolen var fin jeg :)

Endret av Lovelulu
  • Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Veslefrikk skrev:

Enig, og ikke er det bruden sin blogg heller.

• Liker 7
Skrevet

Nå er hun på ferie med to vennepar(det paret som giftet seg i helgen, og et annet), men Gard er ikke med..... 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, LiseL92 skrev:

Nå er hun på ferie med to vennepar(det paret som giftet seg i helgen, og et annet), men Gard er ikke med..... 

Kanskje han passer hunden? 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, LiseL92 skrev:

Han var med i bryllupet, han har lagt ut et bilde derfra på Instagram 

Skrevet (endret)

Fyfader så frekt det er å kommentere andre mennesker i en tråd som om ikke engang omhandler dem. Dette er også en avsporing, men jeg merker jeg blir nesten litt sur. De har da ingenting å gjøre på et offentlig forum.

On topic syns jeg Lene tar veldig delikate bilder for tiden.Neeesten litt "for perfekte" for min smak, men syns fargebruken er veldig fin :)

Endret av skyflakes
  • Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, skyflakes skrev:

Fyfader så frekt det er å kommentere andre mennesker i en tråd som om ikke engang omhandler dem. Dette er også en avsporing, men jeg merker jeg blir nesten litt sur. De har da ingenting å gjøre på et offentlig forum.

On topic syns jeg Lene tar veldig delikate bilder for tiden. Kanskje litt "for perfekte" for min smak, men syns fargebruken er veldig fin :)

Jeg er enig, men får mest vondt av de som klarer å spy ut slike kommentarer. Det får meg til å undre over slike mennesker ikke kan ha det noe særlig bra med seg selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...