Skorpion89 Skrevet 4. januar 2018 #2101 Del Skrevet 4. januar 2018 9 minutter siden, Moongirl skrev: Les siste innlegget hos bloggomtoppbloggere , bilde av turtelduene. Hun såg ikke mye stylet ut der, så forfriskende 😊 Ser man det, koselig 😀 men bruker bke blokkert av å spørre? LO melker det jo for alt det er verdt i kommentarfeltet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 4. januar 2018 #2102 Del Skrevet 4. januar 2018 12 minutter siden, Moongirl skrev: Les siste innlegget hos bloggomtoppbloggere , bilde av turtelduene. Hun såg ikke mye stylet ut der, så forfriskende 😊 Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 4. januar 2018 #2103 Del Skrevet 4. januar 2018 Hvorfor skal hun skryte så sinnsykt over hvor independent hun er? At singel-lene er såååå bra, men så er hun jo aldri singel. Håper hun får andre verdier og annet syn på ting som stemor, om de faktisk holder sammen, noe jeg faktisk håper. Tror hun trenger en voksen mann. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 4. januar 2018 #2104 Del Skrevet 4. januar 2018 53 minutter siden, Skorpion89 skrev: Hvorfor skal hun skryte så sinnsykt over hvor independent hun er? At singel-lene er såååå bra, men så er hun jo aldri singel. Håper hun får andre verdier og annet syn på ting som stemor, om de faktisk holder sammen, noe jeg faktisk håper. Tror hun trenger en voksen mann. Ja, det er helt merkelig. Noen klarer ikke å være alene. Hvor gammel er sønnen? Møttes de tilfeldig på GC eller møttes de i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 4. januar 2018 #2105 Del Skrevet 4. januar 2018 Hvorfor bruker lager Kjell Olav navnet sitt i en # på nesten alle innlegg på Instagram ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 4. januar 2018 #2106 Del Skrevet 4. januar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjon, brukerdebatt, avsporing, omtale av kropp og kommentar til moderering. Papirfly, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 4. januar 2018 #2107 Del Skrevet 4. januar 2018 Veldig unødvendig å legge ut snik bilder syns jeg😳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 4. januar 2018 #2108 Del Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Liselotte skrev: Veldig unødvendig å legge ut snik bilder syns jeg😳 I hvilken grad er det annerledes enn paparazzibilder i sladderblogger og se&hør, aviser eller nettaviser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 4. januar 2018 #2109 Del Skrevet 4. januar 2018 11 minutter siden, Liselotte skrev: Veldig unødvendig å legge ut snik bilder syns jeg😳 Why? På siste instagrambilde til han duden, så hadde en person skrevet at hun håpet han hadde hatt en fin ferie sammen med LO. Da responderte han kun med at "jeg har hatt det fint". Skjønner de ikke vil gå ut med det offentlig enda. Men folk spekulerer og finner fort ut av ting. Heldigvis bor ikke jeg i Oslo, så slipper slikt ;)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 4. januar 2018 #2110 Del Skrevet 4. januar 2018 Nysgjerrigheten lenge leve, jeg måtte jo inn og kikke... FOR et koselig bilde da! Jeg skal ikke si hva jeg synes om de bildene hun vanligvis publiserer av seg selv, men dette var bare søtt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 4. januar 2018 #2111 Del Skrevet 4. januar 2018 10 minutter siden, Pås skrev: Nysgjerrigheten lenge leve, jeg måtte jo inn og kikke... FOR et koselig bilde da! Jeg skal ikke si hva jeg synes om de bildene hun vanligvis publiserer av seg selv, men dette var bare søtt! Enig. Der så hun skikkelig søt, avslappa og naturlig ut. Skulle ønske vi se mer av den Lene'n der. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 4. januar 2018 #2112 Del Skrevet 4. januar 2018 På 3.1.2018 den 19.53, jentefranorge skrev: Herlighet, forvarer henne fordi jeg ikke er enig? Har ingen betydning hva hun har fikset på seg, hun ser bra ut. Dessuten er det bare nesen og leppene, kroppen trener hun jo og spiser sunt, samt genetikk at hun er høy og slank beinbygning. SIlikon har hun ikke tatt enorme mengder. Uten silikon hadde hun da hatt helt lik kropp, bare mindre bryst? jeg har selv venniner som har fikset på både nese og pupper, samt andre ting. Du ville aldri merket det. Det ser naturlig ut. Er når du tar fillers i ansiktet det ser fake ut, og spørs i hvilke mengder. Har ei vennine som har fillers i kinnbein. Det ville du heller aldri merket. Damer ser fake ut, når de har tonnevis med sminke, stygge duck lips med overdrevet Restylane og enormt falske vippe. Da ser alle "opererte" ut. Synes også det er bra lene ikke reklamerer for disse operasjonene, hun gjør det for egen del og holder kjeft. Dessuten, disse kjekkasene som hun dater - er nok klar over hun har fikset på ting. De stopper ikke dem. Gutter bryr da seg ikke om nesen er fikset eller ei, så lenge de liker personligheten til dama. Det som telles til syvende og sist. En nese operasjon gjør deg ikke pen, om ikke resten av ansiktet er symmetrisk... og alle kan se pene ut, hvis de tar vare på seg selv. Rett skinke, fin hud, osv. Bare for å poengtere: Lene er dronninga av duckface og tonnevis av sminke med overdrevent restylane og enormt falske lepper. Mer reklamering for operasjoner og div inngrep trenger man faktisk ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 4. januar 2018 #2113 Del Skrevet 4. januar 2018 4 timer siden, Ice_83 skrev: Ja, det er helt merkelig. Noen klarer ikke å være alene. Hvor gammel er sønnen? Møttes de tilfeldig på GC eller møttes de i Oslo? 3.5 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 4. januar 2018 #2114 Del Skrevet 4. januar 2018 Hvorfor sletter hun ikke bilder av ekser på Instagrammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 5. januar 2018 #2115 Del Skrevet 5. januar 2018 17 timer siden, Ice_83 skrev: Hvorfor sletter hun ikke bilder av ekser på Instagrammen? Må man slette bilder av eksen bare fordi det er slutt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 5. januar 2018 #2116 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, blabla2226 skrev: Må man slette bilder av eksen bare fordi det er slutt? Man må sikkert ingenting. Litt rart å ha bilder av tidligere ekser, når det er slutt og man har ny kjæreste?Forstår det er minner, men likevel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. januar 2018 #2117 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, blabla2226 skrev: Må man slette bilder av eksen bare fordi det er slutt? 6 minutter siden, Ice_83 skrev: Man må sikkert ingenting. Litt rart å ha bilder av tidligere ekser, når det er slutt og man har ny kjæreste?Forstår det er minner, men likevel. Er ikke bildene oppe på SM så har det aldri skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 5. januar 2018 #2118 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, O.G. skrev: Er ikke bildene oppe på SM så har det aldri skjedd. Har vel dessverre blitt slik. Men du vet, de beste opplevelsene og minnene, er de man har uten å dokumentere de. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. januar 2018 #2119 Del Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Ice_83 skrev: Har vel dessverre blitt slik. Men du vet, de beste opplevelsene og minnene, er de man har uten å dokumentere de. Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 5. januar 2018 #2120 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, Ice_83 skrev: Har vel dessverre blitt slik. Men du vet, de beste opplevelsene og minnene, er de man har uten å dokumentere de. Enig! 👍 Men idag er det «dessverre» blitt slik at om man ikke dokumenterer det så har det aldri skjedd, liksom🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå