Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Hun lever livet og koser seg, det er jo flott :-) Men hun kan ikke drive å si at hun "bare er ei jordnær jente fra Midsund" - for det stemmer jo ikke. Hun er et luksusdyr uten sidestykke. Hun elsker jo dyre reiser, dyre vesker, klær, hår og makeup. Og hun henger med reality-deltagere hovedsakelig rundt Tjuvholmen. Det skriker jo luksus og materialisme spør du meg.

Blir litt som om fotballfrua skulle sagt at hun hater å jogge. Eller at villapaprika skulle sagt shabby chick-interiør ikke var "helt henne", blir liksom ikke heeelt troverdig.

Litt og slett litt merkelig måte og profilere seg på. Hun faller litt i mellom når hun prøver å være to ulike personer. Hadde jeg vært henne hadde jeg hengitt meg til luksusen og kjørt´n helt ut.

Endret av Unika
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Fredrikogmartine skrev:

Tror hun klarer seg heelt fint jeg altså, hun har mange andre prosjekter enn bare selve bloggen- så det trenger du ikke tenke på. Tjener mer enn de fleste også. 

Meget mulig det, men hva da? Savner kanskje litt mer om det på bloggen. :) 
Jeg er et par år yngre enn Lene er, mulig hennes målgruppe er yngre enn jeg er igjen, men det hun skriver om fanger ikke meg særlig lenger.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mayoo skrev:

Nå er det ikke mer du spør, men om jeg hadde fått mulighet til å reise gratis til Dubai så hadde jeg fint takket nei. Personlig så ville jeg aldri vært med på å reklamere for en slik ulumskhet som Dubai faktisk er kjent for. 

Helt enig, fatter ikke hvordan folk kan synes at Dubai er et bra reisemål. Men det er klart, Lenemor beveger seg kun fra hotell til strand til nattklubb og er av antall drinker å dømme beruset det meste av tiden. Da legger man kanskje ikke merke til hva slags land man befinner seg i.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, charmisss skrev:

Jeg er et par år yngre enn Lene er, mulig hennes målgruppe er yngre enn jeg er igjen, men det hun skriver om fanger ikke meg særlig lenger.. 

Så ikke les bloggen da vel, finn heller en blogg som fanger deg😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, charmisss skrev:

Endret av Fredrikogmartine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredrikogmartine skrev:

Så ikke les bloggen da vel, finn heller en blogg som fanger deg😊

Er bare frustrerende at folk kan tene penger på noe de ikke bryr seg så veldig mye om. Sånn som bloggen hennes har blitt i det siste. Hun blogger bare for å få penger. Litt som em frisør som bare går på jobb og klipper sånn passe fordi det er en plikt og ikke fordi det er en lidenskap. Hun lyver oss midt opp i trynet hver dag. Der er mange bloggere som er på reiser og ferier. De har både ett og 2 barn. Men de klarer jo å levere bra innlegg fordi. Men dette som har skjedd med Lene de siste mnd er jo tydelig at hun ikke har det bra med seg selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, serafinaa skrev:

Er bare frustrerende at folk kan tene penger på noe de ikke bryr seg så veldig mye om. Sånn som bloggen hennes har blitt i det siste. Hun blogger bare for å få penger. Litt som em frisør som bare går på jobb og klipper sånn passe fordi det er en plikt og ikke fordi det er en lidenskap. Hun lyver oss midt opp i trynet hver dag. Der er mange bloggere som er på reiser og ferier. De har både ett og 2 barn. Men de klarer jo å levere bra innlegg fordi. Men dette som har skjedd med Lene de siste mnd er jo tydelig at hun ikke har det bra med seg selv.

Ja, hun er heldig som tjener så mye penger på å bare poste noen innlegg og reise rundt :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Spørsmål eller kommentar om moderering kan tas på PM eller Ris og ros.

ninuska_, adm

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun ikke før hun reiste til Dubai at dette skulle være en vlog-uke? Så langt har jeg bare sett en vlog, eller to da hvis man teller med den om pakkingen. Jeg skjønner ikke at hun kan leve av dette.. Men igjen, så er jo jeg så syk at jeg går inn og leser av og til :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tue Apr 11 2017 den 23.22, naivsuper skrev:

" En helt alminnelig, jordnær jente fra Midsund, ikke opptatt av statusobjekter"  Øøøøhh.

Tja, hun burde stikke fingeren ned i nærmeste blomsterpotte. Da blir hun sikkert veldig jordnær. 

Spot on. Amen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2017 den 22.04, Bloggleseren skrev:

Synes det er så morsomt når Lene Orvik skriver igjen og igjen at hun har en klassisk interiørstil. Hun har det motsatte av klassisk stil, nemlig en moderne, minimalistisk, trendbasert stil.

Ikke at det er noe galt i det, men det virker som hun bare hiver ut et ord hun synes høres flott ut.

http://www.leneorvik.no/2017/04/03/furniture-dreams/

Vel, det begynner å bli klassisk det også nu siden det har vært moderne så lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mayoo skrev:

Nå er det ikke mer du spør, men om jeg hadde fått mulighet til å reise gratis til Dubai så hadde jeg fint takket nei. Personlig så ville jeg aldri vært med på å reklamere for en slik ulumskhet som Dubai faktisk er kjent for. 

Å herregud... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som har skjedd med Lene i det siste egentlig? Hun tar jo helt av, spesielt med de vulgære bildene hun legger ut på insta/snap. I dag er hun på vei på fjellet, oversminket og med pelsjakke og moonboots. Hun poserer på alle bilder med trutmunn, og rumpa struttende ut. Hvem er det hun gjør seg til for? Er det for å vise J hva han går glipp av? 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LiseL92 skrev:

Hva er det som har skjedd med Lene i det siste egentlig? Hun tar jo helt av, spesielt med de vulgære bildene hun legger ut på insta/snap. I dag er hun på vei på fjellet, oversminket og med pelsjakke og moonboots. Hun poserer på alle bilder med trutmunn, og rumpa struttende ut. Hvem er det hun gjør seg til for? Er det for å vise J hva han går glipp av? 

Tipper det er fordi hun er singel og viser frem sakene. Merket det samme 😳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Prorsum skrev:

Tipper det er fordi hun er singel og viser frem sakene. Merket det samme 😳

Hun har aldri vert single så lenge..så det er vel nytt for henne hvordan hun skal oppføre seg! Synes hun var mye penere og hadde mer stil før. Men vi har vel alle vert i den desperate fasen en gang i livet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, LiseL92 skrev:

Stinker desperasjon.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...