Gjest jentekvinne Skrevet 11. april 2017 #761 Del Skrevet 11. april 2017 20 minutter siden, Beffen skrev: Hun er jo bare på beach clubs, restauranter og kjøpesentre når hun er ute og reiser. Ut i fra hva jeg kan se på blogg/snap/insta er det ingen opplevelser eller utflukter for å oppleve landet hun er i? Hva er problemet? Hun er ung, singel og sosial og har lyst å leve livet. Hvis beach clubs er det hun har lyst å gjøre på i ferien så må det vel være greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beffen Skrevet 11. april 2017 #762 Del Skrevet 11. april 2017 1 time siden, jentekvinne skrev: Hva er problemet? Hun er ung, singel og sosial og har lyst å leve livet. Hvis beach clubs er det hun har lyst å gjøre på i ferien så må det vel være greit? Seff, alle de tingene er jo gøye - men har reagert på at det kun er det. Uansett destinasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 11. april 2017 #763 Del Skrevet 11. april 2017 Virker som at for enkelte er det viktigste å leve det fasjonable jetset- ferielivet, slik at vi vanlig dødelige skal bli misunnelig... Velte seg rundt i luksus og drinker og selfie-filmer av wohoo så kjekt vi har det har egentlig en helt annen effekt på meg iallefall 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 11. april 2017 #764 Del Skrevet 11. april 2017 25 minutter siden, Elisiaflisa skrev: Virker som at for enkelte er det viktigste å leve det fasjonable jetset- ferielivet, slik at vi vanlig dødelige skal bli misunnelig... Velte seg rundt i luksus og drinker og selfie-filmer av wohoo så kjekt vi har det har egentlig en helt annen effekt på meg iallefall " En helt alminnelig, jordnær jente fra Midsund, ikke opptatt av statusobjekter" Øøøøhh. Tja, hun burde stikke fingeren ned i nærmeste blomsterpotte. Da blir hun sikkert veldig jordnær. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 11. april 2017 #765 Del Skrevet 11. april 2017 Akkurat nå, naivsuper skrev: Tja, hun burde stikke fingeren ned i nærmeste blomsterpotte. Da blir hun sikkert veldig jordnær. 😂👏🏼👏🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 11. april 2017 #766 Del Skrevet 11. april 2017 Men er det ikke oftest de som skal vise hvor flott de har det og hvor mye de koser seg, som egentlig ikke har det sååå fint? Jeg mener, hvis du skal snapchatte og instagrammet absolutt ALT du gjør, har du egentlig tid til og kose deg? Lev litt i nuet? Et eksempel er den svenske bloggeren Kenza, jeg følger henne på Snapchat, og hun lever luksuslivet om man skal si det slik, men det kan ta dager mellom hver gang hun snapper. Er litt lei disse skakke på hodet bildene til Lene. Bikini bilder og bilder i trange kjoler. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 12. april 2017 #767 Del Skrevet 12. april 2017 8 timer siden, Beffen skrev: Seff, alle de tingene er jo gøye - men har reagert på at det kun er det. Uansett destinasjon. Hvorfor har du reagert på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charmisss Skrevet 12. april 2017 #768 Del Skrevet 12. april 2017 12 timer siden, Elisiaflisa skrev: Virker som at for enkelte er det viktigste å leve det fasjonable jetset- ferielivet, slik at vi vanlig dødelige skal bli misunnelig... Velte seg rundt i luksus og drinker og selfie-filmer av wohoo så kjekt vi har det har egentlig en helt annen effekt på meg iallefall Hun mangler jo helt dybde. Vil hun ikke noe annet med livet sitt enn å blogge? Hun er jo passert 30 år nå. Har hun en utdannelse? Hva slags liv ser hun for seg? Det hele blir bare.. tomt i mine øyne. Not buying it. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikogmartine Skrevet 12. april 2017 #769 Del Skrevet 12. april 2017 Tror hun klarer seg heelt fint jeg altså, hun har mange andre prosjekter enn bare selve bloggen- så det trenger du ikke tenke på. Tjener mer enn de fleste også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGbrukerny Skrevet 12. april 2017 #770 Del Skrevet 12. april 2017 7 minutter siden, Fredrikogmartine skrev: Tror hun klarer seg heelt fint jeg altså, hun har mange andre prosjekter enn bare selve bloggen- så det trenger du ikke tenke på. Tjener mer enn de fleste også. Er det å tjene penger hele livet? Jeg for min del blir ikke imponert over all den reisingen.. det blir for desperat for min del. Jeg hadde blitt oppriktig lei av å reise så mye som hun gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikogmartine Skrevet 12. april 2017 #771 Del Skrevet 12. april 2017 1 time siden, KGbrukerny skrev: Er det å tjene penger hele livet? Jeg for min del blir ikke imponert over all den reisingen.. det blir for desperat for min del. Jeg hadde blitt oppriktig lei av å reise så mye som hun gjør. Ja, da er det jo bra du slipper det da. Folk er forskjellige, hun liker å reise- la nå folk få gjøre som de vil. Tror nok det er du som må jobbe med deg selv og det å akseptere andres valg. For meg virker det som om du er en smule sjalu🤔 Uansett, slutt å kritisere andre sine liv her på kvinneguiden- det virker hvertfall veldig trist😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikogmartine Skrevet 12. april 2017 #772 Del Skrevet 12. april 2017 17 minutter siden, Fredrikogmartine skrev: Ja, da er det jo bra du slipper det da. Folk er forskjellige, hun liker å reise- la nå folk få gjøre som de vil. Tror nok det er du som må jobbe med deg selv og det å akseptere andres valg. For meg virker det som om du er en smule sjalu🤔 Uansett, slutt å kritisere andre sine liv her på kvinneguiden- det virker hvertfall veldig trist😄 Og hadde du fått muligheten til å reise gratis- samt tjene penger på det så hadde du vel kaaanskje ikke sagt nei takk du heller hvis du var ung, singel og fri🤔 Haha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 12. april 2017 #773 Del Skrevet 12. april 2017 53 minutter siden, Fredrikogmartine skrev: Og hadde du fått muligheten til å reise gratis- samt tjene penger på det så hadde du vel kaaanskje ikke sagt nei takk du heller hvis du var ung, singel og fri🤔 Haha Nå er det ikke mer du spør, men om jeg hadde fått mulighet til å reise gratis til Dubai så hadde jeg fint takket nei. Personlig så ville jeg aldri vært med på å reklamere for en slik ulumskhet som Dubai faktisk er kjent for. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikogmartine Skrevet 12. april 2017 #774 Del Skrevet 12. april 2017 11 minutter siden, Mayoo skrev: Nå er det ikke mer du spør, men om jeg hadde fått mulighet til å reise gratis til Dubai så hadde jeg fint takket nei. Personlig så ville jeg aldri vært med på å reklamere for en slik ulumskhet som Dubai faktisk er kjent for. Nå snakker jeg ikke om dubai, men reise generelt. Gud, jeg blir flau over hvor glade dere eldre mennesker er i å sitte og kritisere andres liv på nettet. Har dere ikke noe mer fornuftig å ta dere til?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 12. april 2017 #775 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, Fredrikogmartine skrev: Nå snakker jeg ikke om dubai, men reise generelt. Gud, jeg blir flau over hvor glade dere eldre mennesker er i å sitte og kritisere andres liv på nettet. Har dere ikke noe mer fornuftig å ta dere til?? Du spurte jeg svarte. Om jeg hadde takket ja til andre land vet jeg ikke, da jeg ikke har fått det spørsmålet, men til Dubai hadde jeg takket nei til uansett. Så det så. Nå vet du vel heller ikke hvor gammel jeg er, men lurer på hvor gammel jeg må være for å bli betegnet som et eldre menneske? Jeg kan faktisk røpe at jeg er yngre enn Lene Orvik. Og dessuten så lever jo tydeligvis ikke et mer innholdsrikt liv enn meg du, siden du har tid til å sitte å kritisere kritikerne sitt liv på nettet. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikogmartine Skrevet 12. april 2017 #776 Del Skrevet 12. april 2017 2 minutter siden, Mayoo skrev: Du spurte jeg svarte. Om jeg hadde takket ja til andre land vet jeg ikke, da jeg ikke har fått det spørsmålet, men til Dubai hadde jeg takket nei til uansett. Så det så. Nå vet du vel heller ikke hvor gammel jeg er, men lurer på hvor gammel jeg må være for å bli betegnet som et eldre menneske? Jeg kan faktisk røpe at jeg er yngre enn Lene Orvik. Og dessuten så lever jo tydeligvis ikke et mer innholdsrikt liv enn meg du, siden du har tid til å sitte å kritisere kritikerne sitt liv på nettet. Jeg har aldri nevnt Dubai engang. Hahaha, dette blir for dumt. Hadebra👋🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 12. april 2017 #777 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, Fredrikogmartine skrev: Jeg har aldri nevnt Dubai engang. Hahaha, dette blir for dumt. Hadebra👋🏼 Nei, men siden det er Dubai hun nå er på ferie er det nærliggende å tro at det er den destinasjonen som er oppe til diskusjon. Kjenner at jeg ikke orker å diskutere med mennesker som mest sannsynlig ikke har fullført grunnskolen en gang. Ha en fin dag. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikogmartine Skrevet 12. april 2017 #778 Del Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, Mayoo skrev: Nei, men siden det er Dubai hun nå er på ferie er det nærliggende å tro at det er den destinasjonen som er oppe til diskusjon. Kjenner at jeg ikke orker å diskutere med mennesker som mest sannsynlig ikke har fullført grunnskolen en gang. Ha en fin dag. Jeg er ferdig med studiene fornybar energi og lederskap i Berlin så der tok du meget feil. Ha en fortsatt fin dag ja😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KGbrukerny Skrevet 12. april 2017 #779 Del Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, Fredrikogmartine skrev: Ja, da er det jo bra du slipper det da. Folk er forskjellige, hun liker å reise- la nå folk få gjøre som de vil. Tror nok det er du som må jobbe med deg selv og det å akseptere andres valg. For meg virker det som om du er en smule sjalu🤔 Uansett, slutt å kritisere andre sine liv her på kvinneguiden- det virker hvertfall veldig trist😄 Sjalu🤔?? Jobbe med meg selv🤔?? Hehe😂😂😂😂😂 1 time siden, Fredrikogmartine skrev: Jeg er ferdig med studiene fornybar energi og lederskap i Berlin så der tok du meget feil. Ha en fortsatt fin dag ja😊 Grattis med så fin utdannelse da👏👏 du kommer nok til å bli en strålende leder 👍 Og PS: jeg er rundt lene sin alder jeg også, ikke bare innrøyka 50-60 åringer som sitter her skjønner du og klager over sitt stusselige liv.. jeg ville aldri, for alle pengene i verden faktisk, latt meg kjøpe og selge sånn som det, men det har med prinsipper å gjøre, sånn som Mayoo snakka om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikogmartine Skrevet 12. april 2017 #780 Del Skrevet 12. april 2017 11 minutter siden, KGbrukerny skrev: Sjalu🤔?? Jobbe med meg selv🤔?? Hehe😂😂😂😂😂 Grattis med så fin utdannelse da👏👏 du kommer nok til å bli en strålende leder 👍 Og PS: jeg er rundt lene sin alder jeg også, ikke bare innrøyka 50-60 åringer som sitter her skjønner du og klager over sitt stusselige liv.. jeg ville aldri, for alle pengene i verden faktisk, latt meg kjøpe og selge sånn som det, men det har med prinsipper å gjøre, sånn som Mayoo snakka om. Da gjør du noe annet og det er også helt greit, akk som at det er helt greit at Lene ønsker å reise mye og tjene penger på det. Folk er forskjellige, TAKK OG LOV:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå