Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Skorpion89 skrev:

Er det den som allerede ligger på sumo? 

Vet ikke, men tror det er episode 2. Ligger den ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Femilie skrev:

Vet ikke, men tror det er episode 2. Ligger den ute?

Ja, den ligger på sumo :) Skal se den etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Ja, den ligger på sumo :) Skal se den etterpå.

Den ligger ute, men er ikke tilgjengelig før 20.00. Var klar for å se nå, jeg :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Syns både Lene og Caroline tapte litt, mye, fjes der, Marna svarte bra for seg og reddet kanskje inn litt. Men spiller liten rolle når det er bare et unødvendig produkt å bruke penger på kanskje? Lurer på hva Sofie Elise hadde svart 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Onbothsides skrev:

Syns både Lene og Caroline tapte litt, mye, fjes der, Marna svarte bra for seg og reddet kanskje inn litt. Men spiller liten rolle når det er bare et unødvendig produkt å bruke penger på kanskje? Lurer på hva Sofie Elise hadde svart 😊

The irony at Lene reklamerte for merket i går. Sier hun bare bruker såpe og vann.... vel.. Bloggere driter i hva som fungerer, bare de får pengene sine :) De er ikke lojale mot leserne sine. Så lenge de får klikk. Narsissistisk er Lene sitt mellomnavn. Greit å være gla i seg selv, men når man er forelsket i seg selv, er det urovekkende.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
2 minutter siden, Skorpion89 skrev:

The irony at Lene reklamerte for merket i går. Sier hun bare bruker såpe og vann.... vel.. Bloggere driter i hva som fungerer, bare de får pengene sine :) De er ikke lojale mot leserne sine. Så lenge de får klikk. Narsissistisk er Lene sitt mellomnavn. Greit å være gla i seg selv, men når man er forelsket i seg selv, er det urovekkende.

Ja det forsvant noen poeng både her og der nå. Selv om jeg skjønner at de blogger om det og sier det er bra for kanskje 30-50000? Jeg hadde nok også snakket pent om hårskum for 30000, selv om jeg ikke bruker det. Men så var det reaksjonen når folk ser at jeg er skinhead da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Onbothsides skrev:

Ja det forsvant noen poeng både her og der nå. Selv om jeg skjønner at de blogger om det og sier det er bra for kanskje 30-50000? Jeg hadde nok også snakket pent om hårskum for 30000, selv om jeg ikke bruker det. Men så var det reaksjonen når folk ser at jeg er skinhead da 😊

Kan garantere at INGEN kommentarer ang dette kommer til å bli godkjent på bloggen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tragisk - håper bloggindustrien faller sammen. Tragisk at disse klikkhorene tjener så fett på løgn og bedrag. De lyger så det renner av de, og disse er store forbilder for unge jenter 😭😭

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når de svarer så frekt på et så enkelt spm. Så kan man begynne å lure. 

33 minutter siden, rock&republic skrev:

Helt tragisk - håper bloggindustrien faller sammen. Tragisk at disse klikkhorene tjener så fett på løgn og bedrag. De lyger så det renner av de, og disse er store forbilder for unge jenter 😭😭

Ja når de svarer så frekt på et så enkelt spm . Så kan ma  begynne å lure...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
På 7.4.2017 den 17.48, Rose11 skrev:

Har hun sagt noe om intervjuet på bloggen sin eller er det helt tyst? Gidder ikke å gi henne klikk.

Endret av justcurious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har skrevet god påske på bloggen. Betyr det at hun ikke skal blogge i påsken siden hun er på tur? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som hun drev og klina med en eller annen dude med grusom klesstil på flyet... Snap for noen dager siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, JessicaL skrev:

Så ut som hun drev og klina med en eller annen dude med grusom klesstil på flyet... Snap for noen dager siden. 

Det var vel venninna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpe, reise, feste, kjøpe, reise, feste - alt i en grøt av ekstrem selvdyrkelse. For en overdådig og tom livsstil, at hun og hennes  likesinnede ikke går LEI? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hippyskippy skrev:

Kjøpe, reise, feste, kjøpe, reise, feste - alt i en grøt av ekstrem selvdyrkelse. For en overdådig og tom livsstil, at hun og hennes  likesinnede ikke går LEI? 

Hun så jævlig lei ut i forrige vlog.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Skorpion89 skrev:

Hun så jævlig lei ut i forrige vlog.

Orker ikke å se flere vlogger fra henne. Er slettet på snap også, både hun, Hilton og AB. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bare på beach clubs, restauranter og kjøpesentre når hun er ute og reiser. Ut i fra hva jeg kan se på blogg/snap/insta er det ingen opplevelser eller utflukter for å oppleve landet hun er i? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...