Femilie Skrevet 6. april 2017 #741 Del Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Skorpion89 skrev: Er det den som allerede ligger på sumo? Vet ikke, men tror det er episode 2. Ligger den ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 6. april 2017 #742 Del Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Femilie skrev: Vet ikke, men tror det er episode 2. Ligger den ute? Ja, den ligger på sumo Skal se den etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oz- Skrevet 6. april 2017 #743 Del Skrevet 6. april 2017 http://sumo.tv2.no/programmer/fakta/helsekontrollen/sesong-2/helsekontrollen-2-episode-2-1182590.html?showPlayer=true 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 6. april 2017 #744 Del Skrevet 6. april 2017 12 minutter siden, Skorpion89 skrev: Ja, den ligger på sumo Skal se den etterpå. Den ligger ute, men er ikke tilgjengelig før 20.00. Var klar for å se nå, jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 6. april 2017 #745 Del Skrevet 6. april 2017 Syns både Lene og Caroline tapte litt, mye, fjes der, Marna svarte bra for seg og reddet kanskje inn litt. Men spiller liten rolle når det er bare et unødvendig produkt å bruke penger på kanskje? Lurer på hva Sofie Elise hadde svart 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 6. april 2017 #746 Del Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Onbothsides skrev: Syns både Lene og Caroline tapte litt, mye, fjes der, Marna svarte bra for seg og reddet kanskje inn litt. Men spiller liten rolle når det er bare et unødvendig produkt å bruke penger på kanskje? Lurer på hva Sofie Elise hadde svart 😊 The irony at Lene reklamerte for merket i går. Sier hun bare bruker såpe og vann.... vel.. Bloggere driter i hva som fungerer, bare de får pengene sine De er ikke lojale mot leserne sine. Så lenge de får klikk. Narsissistisk er Lene sitt mellomnavn. Greit å være gla i seg selv, men når man er forelsket i seg selv, er det urovekkende. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 6. april 2017 #747 Del Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Skorpion89 skrev: The irony at Lene reklamerte for merket i går. Sier hun bare bruker såpe og vann.... vel.. Bloggere driter i hva som fungerer, bare de får pengene sine De er ikke lojale mot leserne sine. Så lenge de får klikk. Narsissistisk er Lene sitt mellomnavn. Greit å være gla i seg selv, men når man er forelsket i seg selv, er det urovekkende. Ja det forsvant noen poeng både her og der nå. Selv om jeg skjønner at de blogger om det og sier det er bra for kanskje 30-50000? Jeg hadde nok også snakket pent om hårskum for 30000, selv om jeg ikke bruker det. Men så var det reaksjonen når folk ser at jeg er skinhead da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. april 2017 #748 Del Skrevet 6. april 2017 For de som vil ha en kort oppsummering av programmet så finnes det i CBE-tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 6. april 2017 #749 Del Skrevet 6. april 2017 2 timer siden, Onbothsides skrev: Ja det forsvant noen poeng både her og der nå. Selv om jeg skjønner at de blogger om det og sier det er bra for kanskje 30-50000? Jeg hadde nok også snakket pent om hårskum for 30000, selv om jeg ikke bruker det. Men så var det reaksjonen når folk ser at jeg er skinhead da 😊 Kan garantere at INGEN kommentarer ang dette kommer til å bli godkjent på bloggen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rock&republic Skrevet 7. april 2017 #750 Del Skrevet 7. april 2017 Helt tragisk - håper bloggindustrien faller sammen. Tragisk at disse klikkhorene tjener så fett på løgn og bedrag. De lyger så det renner av de, og disse er store forbilder for unge jenter 😭😭 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serafinaa Skrevet 7. april 2017 #751 Del Skrevet 7. april 2017 Ja når de svarer så frekt på et så enkelt spm. Så kan man begynne å lure. 33 minutter siden, rock&republic skrev: Helt tragisk - håper bloggindustrien faller sammen. Tragisk at disse klikkhorene tjener så fett på løgn og bedrag. De lyger så det renner av de, og disse er store forbilder for unge jenter 😭😭 Ja når de svarer så frekt på et så enkelt spm . Så kan ma begynne å lure... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 7. april 2017 #752 Del Skrevet 7. april 2017 Har hun sagt noe om intervjuet på bloggen sin eller er det helt tyst? Gidder ikke å gi henne klikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 7. april 2017 #753 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) På 7.4.2017 den 17.48, Rose11 skrev: Har hun sagt noe om intervjuet på bloggen sin eller er det helt tyst? Gidder ikke å gi henne klikk. Endret 28. april 2017 av justcurious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 9. april 2017 #754 Del Skrevet 9. april 2017 Hun har skrevet god påske på bloggen. Betyr det at hun ikke skal blogge i påsken siden hun er på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 9. april 2017 #755 Del Skrevet 9. april 2017 Så ut som hun drev og klina med en eller annen dude med grusom klesstil på flyet... Snap for noen dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 9. april 2017 #756 Del Skrevet 9. april 2017 3 timer siden, JessicaL skrev: Så ut som hun drev og klina med en eller annen dude med grusom klesstil på flyet... Snap for noen dager siden. Det var vel venninna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 9. april 2017 #757 Del Skrevet 9. april 2017 Kjøpe, reise, feste, kjøpe, reise, feste - alt i en grøt av ekstrem selvdyrkelse. For en overdådig og tom livsstil, at hun og hennes likesinnede ikke går LEI? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 9. april 2017 #758 Del Skrevet 9. april 2017 8 minutter siden, hippyskippy skrev: Kjøpe, reise, feste, kjøpe, reise, feste - alt i en grøt av ekstrem selvdyrkelse. For en overdådig og tom livsstil, at hun og hennes likesinnede ikke går LEI? Hun så jævlig lei ut i forrige vlog. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. april 2017 #759 Del Skrevet 10. april 2017 10 timer siden, Skorpion89 skrev: Hun så jævlig lei ut i forrige vlog. Orker ikke å se flere vlogger fra henne. Er slettet på snap også, både hun, Hilton og AB. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beffen Skrevet 11. april 2017 #760 Del Skrevet 11. april 2017 Hun er jo bare på beach clubs, restauranter og kjøpesentre når hun er ute og reiser. Ut i fra hva jeg kan se på blogg/snap/insta er det ingen opplevelser eller utflukter for å oppleve landet hun er i? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå