Nathalie Skrevet 15. august 2016 #301 Del Skrevet 15. august 2016 Hvorfor skal hun endre på hele leilighet når hun var SÅ fornøyd med alt og blogget om hvor perfekt alt var hjemme. Merkelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 15. august 2016 #302 Del Skrevet 15. august 2016 5 minutter siden, Nathalie skrev: Hvorfor skal hun endre på hele leilighet når hun var SÅ fornøyd med alt og blogget om hvor perfekt alt var hjemme. Merkelig Kanskje pga samlivsbruddet. Da må man jo gjerne dele litt på møbler og ting og tang. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 15. august 2016 #303 Del Skrevet 15. august 2016 3 timer siden, Nathalie skrev: Hvorfor skal hun endre på hele leilighet når hun var SÅ fornøyd med alt og blogget om hvor perfekt alt var hjemme. Merkelig De var jo to om å møblere og pusse den opp. Kanskje har de ikke hatt helt lik smak og måttet inngå edel kompromisser..... Når leiligheten da plutselig skal være bare hennes, og hun ikke trenger kompromisse lenger, er det jo ikke så rart om hun vil endre noen av tingene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emeralda Skrevet 16. august 2016 #304 Del Skrevet 16. august 2016 Hun blir jo sponset av jotun og diverse møbel leverandører. Så hun tjener jo penger på å gjøre om leiligheten, pluss at da har hun ting å blogge om. Kan tror hvor mange som har malt med jotun sin farge minty breeze på grunn av hennes blogg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 16. august 2016 #305 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) 43 minutter siden, Emeralda skrev: Hun blir jo sponset av jotun og diverse møbel leverandører. Så hun tjener jo penger på å gjøre om leiligheten, pluss at da har hun ting å blogge om. Kan tror hvor mange som har malt med jotun sin farge minty breeze på grunn av hennes blogg? Kan jo si det sånn, at det har vært mange som har kjøpt minty breeze før hun i det hele tatt la ut noe som helst på bloggen. Den fargen har vært i både interiørblader og de nyeste inspirasjonsmagasinene. Heller hatt et mindre antall av folk som vil brekke opp i minty etter at hun postet det på bloggen, for å si det slik. Poenget er; folk velger ikke farge ut i fra hva bloggere har, og vi som selger maling (eller vi som hvertfall kan farge og lys og hvordan malingen vil se ut) vil fraråde å eventuelt gå for en sånn farge dersom det ikke ville ha passet. Det er en del som har kommet inn og lurt på fargen, ja, men så ser de selv at den ikke ville ha passet. Endret 16. august 2016 av dillyduzit 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 19. august 2016 #306 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg syne hun virket veldig nydelig da jeg og hunden min møtte henne i parken. Levi var veldig stresset men det er jo ikke så rart med tanke på at det er en valp. Jordnær, høflig og snill. Hun har en x-faktor, som ikke så mange har. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 25. august 2016 #307 Del Skrevet 25. august 2016 Er spent på hvordan leiligheten blir når hun pusser opp igjen. Er veldig spent på sofaen hun har kjøpt seg også. Noen som vet hvilken sofa det er? Hun virker glad på bloggen iallfall. Det er hyggelig. Håper hun har det så fint som hun fremstiller seg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allure Skrevet 26. august 2016 #308 Del Skrevet 26. august 2016 Den 19. august 2016 at 13.10, lille humla skrev: Jeg syne hun virket veldig nydelig da jeg og hunden min møtte henne i parken. Levi var veldig stresset men det er jo ikke så rart med tanke på at det er en valp. Jordnær, høflig og snill. Hun har en x-faktor, som ikke så mange har. Dette er mitt inntrykk også, hun er en god jente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. august 2016 #309 Del Skrevet 26. august 2016 8 minutter siden, Allure skrev: Dette er mitt inntrykk også, hun er en god jente Enig😊 Hun har en fin utstråling som de fleste bloggerne mangler. Det er nok derfor jeg har fortsatt å følge henne. Jeg hadde egentlig begynt å få sansen for Gard og syntes det var utrolig kjipt at det ble slutt mellom dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 26. august 2016 #310 Del Skrevet 26. august 2016 Synes Lene er søt jeg også. Helt vilt forbruk ja, ikke akkurat nødvendig å pusse opp på nytt. Men hun virker så positiv og varm ifht så mange andre bloggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 26. august 2016 #311 Del Skrevet 26. august 2016 Den 19. august 2016 at 13.10, lille humla skrev: Jeg syne hun virket veldig nydelig da jeg og hunden min møtte henne i parken. Levi var veldig stresset men det er jo ikke så rart med tanke på at det er en valp. Jordnær, høflig og snill. Hun har en x-faktor, som ikke så mange har. Enig. Jeg traff på henne for noen mnd siden, og hun var veldig søt i "virkeligheten" (og pen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 4. september 2016 #312 Del Skrevet 4. september 2016 Sykt kjedelig om dagen, enten blogger hun ikke eller så er det reklame for noe! Kjeedelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 5. september 2016 #313 Del Skrevet 5. september 2016 Tråden er ryddet for kommentarer rundt kropp. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. september 2016 #314 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Regner med at leiligheten blir koseligere og lunere etter oppussing! Endret 26. september 2016 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 9. september 2016 #315 Del Skrevet 9. september 2016 Fargen på stuen ble veldig fin! Gleder meg til å se sofaen hun har kjøpt😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 10. september 2016 #316 Del Skrevet 10. september 2016 21 timer siden, Foxyyyyyy skrev: Fargen på stuen ble veldig fin! Gleder meg til å se sofaen hun har kjøpt😃 Jeg trodde det kom til å bli rart, men det funket liksom i den leiligheten. Går ikke over alt, men det ble veldig, veldig fint der! Blir nok veldig fint med masse grønne planter, tror jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 10. september 2016 #317 Del Skrevet 10. september 2016 1 time siden, Scherbatsky skrev: Jeg trodde det kom til å bli rart, men det funket liksom i den leiligheten. Går ikke over alt, men det ble veldig, veldig fint der! Blir nok veldig fint med masse grønne planter, tror jeg! Er så enig med deg. Syns fargen(når hun sa hun skulle male den) ikke var fin i det hele tatt. Men når den kom på veggen hennes, var den kjempe fin! Det blir spennende å se hvordan resten av stuen blir😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 10. september 2016 #318 Del Skrevet 10. september 2016 Ja, flott farge! Må få gardiner,pledd, møbler og andre ting inn! Det er jo ekko!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 14. september 2016 #319 Del Skrevet 14. september 2016 Hun er dessverre ikke så flink til å merke reklame da.. Alt på snap er jo bare reklame for eiendomoghjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oz- Skrevet 14. september 2016 #320 Del Skrevet 14. september 2016 Det er ikke merket på instagram heller. Er det merket på bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå