Bloggleseren Skrevet 2. juli 2016 #261 Del Skrevet 2. juli 2016 1 time siden, amadine skrev: Nå skal sofaen selges 😄 Hun tilbyr en i kommentarfeltet å kjøpe den. Hahaha, jeg gir meg over, da var den nok ikke så veldig god å sitte i, nei. http://www.leneorvik.no/2016/07/01/vacay-suitcase-ii/#comment-16213 Noen burde kanskje informere den stakkars kjøperen om at sofaen ifølge LO er skikkelig vond å sitte i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 2. juli 2016 #262 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) 27 minutter siden, Bloggleseren skrev: Hahaha, jeg gir meg over, da var den nok ikke så veldig god å sitte i, nei. http://www.leneorvik.no/2016/07/01/vacay-suitcase-ii/#comment-16213 Noen burde kanskje informere den stakkars kjøperen om at sofaen ifølge LO er skikkelig vond å sitte i Man ser jo at den sofaen er grusom å sitte i 🙊 Var sikkert en fin pris på den også. Endret 2. juli 2016 av amadine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 2. juli 2016 #263 Del Skrevet 2. juli 2016 Sikkert veldig bra reklame å selge den kort tid etter at de kjøpte den🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allure Skrevet 9. juli 2016 #264 Del Skrevet 9. juli 2016 Personlig syntes jeg Lene er en dødskul jente men er det bare meg som irriterer seg grenseløst over Lene sin påtvungede "sette det ene benet foran det andre for å gjøre bena mine tynnere" posering?? Hun gjør det på hvert ENESTE bilde i helfigur og jeg gir opp 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei§enberg Skrevet 9. juli 2016 #265 Del Skrevet 9. juli 2016 23 minutter siden, Allure skrev: Personlig syntes jeg Lene er en dødskul jente men er det bare meg som irriterer seg grenseløst over Lene sin påtvungede "sette det ene benet foran det andre for å gjøre bena mine tynnere" posering?? Hun gjør det på hvert ENESTE bilde i helfigur og jeg gir opp Jenta er dødsheit, men det er vel ganske synlig at hun er fullstendig tapt i dette evige presset om å se perfekt ut til enhver tid. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allure Skrevet 10. juli 2016 #266 Del Skrevet 10. juli 2016 9 timer siden, Hei§enberg skrev: Jenta er dødsheit, men det er vel ganske synlig at hun er fullstendig tapt i dette evige presset om å se perfekt ut til enhver tid. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 10. juli 2016 #267 Del Skrevet 10. juli 2016 16 timer siden, Hei§enberg skrev: Jenta er dødsheit, men det er vel ganske synlig at hun er fullstendig tapt i dette evige presset om å se perfekt ut til enhver tid. Ja. Hun er vanvittig oversminket 98% av tiden også. Synd, for hun er jo så pen naturlig.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. juli 2016 #268 Del Skrevet 12. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 2. august 2016 #269 Del Skrevet 2. august 2016 er det bare jeg som syns den brudekjolen var helt gyselig???? http://www.leneorvik.no/2016/08/01/they-said-yes/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 2. august 2016 #270 Del Skrevet 2. august 2016 1 time siden, Katie_med_lua skrev: er det bare jeg som syns den brudekjolen var helt gyselig???? http://www.leneorvik.no/2016/08/01/they-said-yes/ Smaken er forskjellig, men jeg syns det er unødvendig og trist å kommentere negativt om en kjole som bruden helt sikkert syns er verdens vakreste og som hun har valgt ut spesielt for sin store dag i livet. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 2. august 2016 #271 Del Skrevet 2. august 2016 27 minutter siden, Veslefrikk skrev: Smaken er forskjellig, men jeg syns det er unødvendig og trist å kommentere negativt om en kjole som bruden helt sikkert syns er verdens vakreste og som hun har valgt ut spesielt for sin store dag i livet. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 2. august 2016 #272 Del Skrevet 2. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 2. august 2016 #273 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Syns kjolen var fin jeg Endret 2. august 2016 av Lovelulu 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 2. august 2016 #274 Del Skrevet 2. august 2016 4 timer siden, Veslefrikk skrev: Smaken er forskjellig, men jeg syns det er unødvendig og trist å kommentere negativt om en kjole som bruden helt sikkert syns er verdens vakreste og som hun har valgt ut spesielt for sin store dag i livet. Enig, og ikke er det bruden sin blogg heller. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 3. august 2016 #275 Del Skrevet 3. august 2016 Den 2. august 2016 at 17.09, Katie_med_lua skrev: er det bare jeg som syns den brudekjolen var helt gyselig???? http://www.leneorvik.no/2016/08/01/they-said-yes/ Skjønner ikke hva som er så galt med den kjolen.. Nydelig brud💕 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseL92 Skrevet 3. august 2016 #276 Del Skrevet 3. august 2016 Nå er hun på ferie med to vennepar(det paret som giftet seg i helgen, og et annet), men Gard er ikke med..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 3. august 2016 #277 Del Skrevet 3. august 2016 5 minutter siden, LiseL92 skrev: Nå er hun på ferie med to vennepar(det paret som giftet seg i helgen, og et annet), men Gard er ikke med..... Kanskje han passer hunden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oz- Skrevet 3. august 2016 #278 Del Skrevet 3. august 2016 9 minutter siden, LiseL92 skrev: Nå er hun på ferie med to vennepar(det paret som giftet seg i helgen, og et annet), men Gard er ikke med..... Han var med i bryllupet, han har lagt ut et bilde derfra på Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 3. august 2016 #279 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Fyfader så frekt det er å kommentere andre mennesker i en tråd som om ikke engang omhandler dem. Dette er også en avsporing, men jeg merker jeg blir nesten litt sur. De har da ingenting å gjøre på et offentlig forum. On topic syns jeg Lene tar veldig delikate bilder for tiden.Neeesten litt "for perfekte" for min smak, men syns fargebruken er veldig fin Endret 4. august 2016 av skyflakes 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 3. august 2016 #280 Del Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, skyflakes skrev: Fyfader så frekt det er å kommentere andre mennesker i en tråd som om ikke engang omhandler dem. Dette er også en avsporing, men jeg merker jeg blir nesten litt sur. De har da ingenting å gjøre på et offentlig forum. On topic syns jeg Lene tar veldig delikate bilder for tiden. Kanskje litt "for perfekte" for min smak, men syns fargebruken er veldig fin Jeg er enig, men får mest vondt av de som klarer å spy ut slike kommentarer. Det får meg til å undre over slike mennesker ikke kan ha det noe særlig bra med seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå