LiseL92 Skrevet 18. juni 2016 #241 Del Skrevet 18. juni 2016 29 minutter siden, Sunn_jente skrev: Er litt merkelig at Gard ikke er med i bryllupet synes jeg, kommentaren hennes var " noen må passe hunden". La merke til akkurat det samme. Veldig merkelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 19. juni 2016 #242 Del Skrevet 19. juni 2016 Kanskje hun bare er nervøs, men hun virker så hektiskt? Ble nesten stresset av å se denne videoen. http://www.leneorvik.no/2016/06/10/fredagsvloggen-wetlook/ Jeg så henne for mange år siden på noe tv-greier ala fire stjerners middag og hun var tullete og fjasete men hun fremsto helt naturlig og "normal" (i mangel av bedre ord). Det var faktisk pga det programmet jeg begynte å lese bloggen hennes for hun virket så jordnær og ekte. Nå er hun nesten en helt annen person 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 19. juni 2016 #243 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Skjønner ikke hvordan jeg sletter Endret 19. juni 2016 av Liselotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 20. juni 2016 #244 Del Skrevet 20. juni 2016 Den 18.6.2016 at 16.24, LiseL92 skrev: La merke til akkurat det samme. Veldig merkelig! Hvorfor er det merkelig? Vi hadde gjort det samme da hunden vår var valp, om vi ikke hadde familie vi stolte på tilgjengelig for pass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 20. juni 2016 #245 Del Skrevet 20. juni 2016 litt før jul så skulle lene starte på ny jobb med theMOON Børre Olsen . Hun var veldig glad og gledet seg til å jobbe der og advarte at hun kommet til å blogge mye mindre. Er det noen som vet hvorfor de ikke jobber sammen med det nye prosjektet lenger ? Hun aksepterer aldri komentaren når jeg spørre om hva som skjedde med det prosjektet. jeg spør om det for de hun nevnte det heeeele tiden for en stund siden, men plutselig ble det helt stille 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oz- Skrevet 21. juni 2016 #246 Del Skrevet 21. juni 2016 14 timer siden, Nathalie skrev: litt før jul så skulle lene starte på ny jobb med theMOON Børre Olsen . Hun var veldig glad og gledet seg til å jobbe der og advarte at hun kommet til å blogge mye mindre. Er det noen som vet hvorfor de ikke jobber sammen med det nye prosjektet lenger ? Hun aksepterer aldri komentaren når jeg spørre om hva som skjedde med det prosjektet. jeg spør om det for de hun nevnte det heeeele tiden for en stund siden, men plutselig ble det helt stille Hun skrev om det i februar her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 21. juni 2016 #247 Del Skrevet 21. juni 2016 Den 19.6.2016 at 11.20, Nana skrev: Kanskje hun bare er nervøs, men hun virker så hektiskt? Ble nesten stresset av å se denne videoen. http://www.leneorvik.no/2016/06/10/fredagsvloggen-wetlook/ Jeg så henne for mange år siden på noe tv-greier ala fire stjerners middag og hun var tullete og fjasete men hun fremsto helt naturlig og "normal" (i mangel av bedre ord). Det var faktisk pga det programmet jeg begynte å lese bloggen hennes for hun virket så jordnær og ekte. Nå er hun nesten en helt annen person Nå har jeg ikke lest bloggen hennes før... Men guri så klein den Vloggen hennes var... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 21. juni 2016 #248 Del Skrevet 21. juni 2016 Snakk om å miste all sjarm og personlighet. Likte henne veldig godt før alt spjåket. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 21. juni 2016 #249 Del Skrevet 21. juni 2016 Sa ikke hun i videobloggen for en stund siden at hun aldri brukte sofaen fordi den ikke var komfortabel og fordi hun aldri så på tv? Nå er plutselig sofakroken favorittplassen i leiligheten 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 24. juni 2016 #250 Del Skrevet 24. juni 2016 Den 21.6.2016 at 21.14, PatrickBateman_ skrev: Sa ikke hun i videobloggen for en stund siden at hun aldri brukte sofaen fordi den ikke var komfortabel og fordi hun aldri så på tv? Nå er plutselig sofakroken favorittplassen i leiligheten Ha ha, den la jeg merke til også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 24. juni 2016 #251 Del Skrevet 24. juni 2016 Den 20.6.2016 at 23.38, Nathalie skrev: litt før jul så skulle lene starte på ny jobb med theMOON Børre Olsen . Hun var veldig glad og gledet seg til å jobbe der og advarte at hun kommet til å blogge mye mindre. Er det noen som vet hvorfor de ikke jobber sammen med det nye prosjektet lenger ? Hun aksepterer aldri komentaren når jeg spørre om hva som skjedde med det prosjektet. jeg spør om det for de hun nevnte det heeeele tiden for en stund siden, men plutselig ble det helt stille I dag skrev hun om en jobb hun virkelig mislikte og som føltes feil. Var inn på theMOON sin nettside, hun står ikke lenger der.. Så det kan være en forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 24. juni 2016 #252 Del Skrevet 24. juni 2016 6 minutter siden, literally skrev: I dag skrev hun om en jobb hun virkelig mislikte og som føltes feil. Var inn på theMOON sin nettside, hun står ikke lenger der.. Så det kan være en forklaring Hvor lenge var hun direktør? Er det egentlig noe som skjer med det firmaet? Jeg ser på insta til smykkeduden at han har fjernet "ditector" tittelen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oz- Skrevet 24. juni 2016 #253 Del Skrevet 24. juni 2016 1 time siden, literally skrev: I dag skrev hun om en jobb hun virkelig mislikte og som føltes feil. Var inn på theMOON sin nettside, hun står ikke lenger der.. Så det kan være en forklaring 1 time siden, Kalender skrev: Hvor lenge var hun direktør? Er det egentlig noe som skjer med det firmaet? Jeg ser på insta til smykkeduden at han har fjernet "ditector" tittelen sin. Hun står her under theMoonledelsen som marketing director 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 24. juni 2016 #254 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) xx Endret 2. juli 2016 av miamia23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 24. juni 2016 #255 Del Skrevet 24. juni 2016 1 minutt siden, miamia23 skrev: Jeg har dessverre fått møte og blitt mer eller mindre småbekjent av denne dama og jeg har ingenting fint å si om henne, hverken som person eller noe annet. Derfor skal jeg ikke skrive mer. Nei, fortell 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 24. juni 2016 #256 Del Skrevet 24. juni 2016 26 minutter siden, miamia23 skrev: Jeg har dessverre fått møte og blitt mer eller mindre småbekjent av denne dama og jeg har ingenting fint å si om henne, hverken som person eller noe annet. Derfor skal jeg ikke skrive mer. Hallo, spytt ut da! Du har ikke taushetsplikt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 24. juni 2016 #257 Del Skrevet 24. juni 2016 1 time siden, miamia23 skrev: Jeg har dessverre fått møte og blitt mer eller mindre småbekjent av denne dama og jeg har ingenting fint å si om henne, hverken som person eller noe annet. Derfor skal jeg ikke skrive mer. For nå ble man jo ikke nysgjerrig... Fortell? :D Jeg fulgte henne på snap, men jeg måtte slette henne etter altfor mange snapper og tull og tøys av hun og han Espen (Hilton?) for en stund tilbake. Det ble bare så mye mas. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 26. juni 2016 #258 Del Skrevet 26. juni 2016 Den 24.6.2016 at 14.21, Oz- skrev: Hun står her under theMoonledelsen som marketing director Her står det ingen marketing director og heller ingen Lene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 2. juli 2016 #259 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Den 21. juni 2016 at 21.14, PatrickBateman_ skrev: Sa ikke hun i videobloggen for en stund siden at hun aldri brukte sofaen fordi den ikke var komfortabel og fordi hun aldri så på tv? Nå er plutselig sofakroken favorittplassen i leiligheten Nå skal sofaen selges 😄 Hun tilbyr en i kommentarfeltet å kjøpe den. Endret 2. juli 2016 av amadine 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 2. juli 2016 #260 Del Skrevet 2. juli 2016 1 time siden, amadine skrev: Nå skal sofaen selges 😄 Hun tilbyr en i kommentarfeltet å kjøpe den. Haha jeg blir tom for ord😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå