Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Sunn_jente skrev:

Er litt merkelig at Gard ikke er med i bryllupet synes jeg, kommentaren hennes var " noen må passe hunden". 

La merke til akkurat det samme. Veldig merkelig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun bare er nervøs, men hun virker så hektiskt? Ble nesten stresset av å se denne videoen.

http://www.leneorvik.no/2016/06/10/fredagsvloggen-wetlook/

Jeg så henne for mange år siden på noe tv-greier ala fire stjerners middag og hun var tullete og fjasete men hun fremsto helt naturlig og "normal" (i mangel av bedre ord). Det var faktisk pga det programmet jeg begynte å lese bloggen hennes for hun virket så jordnær og ekte. Nå er hun nesten en helt annen person

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.6.2016 at 16.24, LiseL92 skrev:

La merke til akkurat det samme. Veldig merkelig! 

Hvorfor er det merkelig? Vi hadde gjort det samme da hunden vår var valp, om vi ikke hadde familie vi stolte på tilgjengelig for pass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt før jul så skulle lene starte på ny jobb med theMOON Børre Olsen . Hun var veldig glad og gledet seg til å jobbe der og advarte at hun kommet til å blogge mye mindre. 

Er det noen som vet hvorfor de ikke jobber sammen med det nye prosjektet lenger ? Hun aksepterer aldri komentaren når jeg spørre om hva som skjedde med det prosjektet.

jeg spør om det for de hun nevnte det heeeele tiden for en stund siden, men plutselig ble det helt stille

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nathalie skrev:

litt før jul så skulle lene starte på ny jobb med theMOON Børre Olsen . Hun var veldig glad og gledet seg til å jobbe der og advarte at hun kommet til å blogge mye mindre. 

Er det noen som vet hvorfor de ikke jobber sammen med det nye prosjektet lenger ? Hun aksepterer aldri komentaren når jeg spørre om hva som skjedde med det prosjektet.

jeg spør om det for de hun nevnte det heeeele tiden for en stund siden, men plutselig ble det helt stille

Hun skrev om det i februar her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 19.6.2016 at 11.20, Nana skrev:

Kanskje hun bare er nervøs, men hun virker så hektiskt? Ble nesten stresset av å se denne videoen.

http://www.leneorvik.no/2016/06/10/fredagsvloggen-wetlook/

Jeg så henne for mange år siden på noe tv-greier ala fire stjerners middag og hun var tullete og fjasete men hun fremsto helt naturlig og "normal" (i mangel av bedre ord). Det var faktisk pga det programmet jeg begynte å lese bloggen hennes for hun virket så jordnær og ekte. Nå er hun nesten en helt annen person

Nå har jeg ikke lest bloggen hennes før... Men guri så klein den Vloggen hennes var... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å miste all sjarm og personlighet. Likte henne veldig godt før alt spjåket.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke hun i videobloggen for en stund siden at hun aldri brukte sofaen fordi den ikke var komfortabel og fordi hun aldri så på tv? Nå er plutselig sofakroken favorittplassen i leiligheten :P

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.6.2016 at 21.14, PatrickBateman_ skrev:

Sa ikke hun i videobloggen for en stund siden at hun aldri brukte sofaen fordi den ikke var komfortabel og fordi hun aldri så på tv? Nå er plutselig sofakroken favorittplassen i leiligheten :P

Ha ha, den la jeg merke til også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.6.2016 at 23.38, Nathalie skrev:

I dag skrev hun om en jobb hun virkelig mislikte og som føltes feil. Var inn på theMOON sin nettside, hun står ikke lenger der.. Så det kan være en forklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, literally skrev:

I dag skrev hun om en jobb hun virkelig mislikte og som føltes feil. Var inn på theMOON sin nettside, hun står ikke lenger der.. Så det kan være en forklaring :)

Hvor lenge var hun direktør? 

Er det egentlig noe som skjer med det firmaet? Jeg ser på insta til smykkeduden at han har fjernet "ditector" tittelen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, literally skrev:

1 time siden, Kalender skrev:

Hvor lenge var hun direktør? 

Er det egentlig noe som skjer med det firmaet? Jeg ser på insta til smykkeduden at han har fjernet "ditector" tittelen sin. 

Hun står her under theMoonledelsen som marketing director

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, miamia23 skrev:

Jeg har dessverre fått møte og blitt mer eller mindre småbekjent av denne dama og jeg har ingenting fint å si om henne, hverken som person eller noe annet. Derfor skal jeg ikke skrive mer. 

Nei, fortell 😄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, miamia23 skrev:

Jeg har dessverre fått møte og blitt mer eller mindre småbekjent av denne dama og jeg har ingenting fint å si om henne, hverken som person eller noe annet. Derfor skal jeg ikke skrive mer. 

Hallo, spytt ut da! Du har ikke taushetsplikt!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, miamia23 skrev:

For nå ble man jo ikke nysgjerrig... Fortell? :D 

Jeg fulgte henne på snap, men jeg måtte slette henne etter altfor mange snapper og tull og tøys av hun og han Espen (Hilton?) for en stund tilbake. Det ble bare så mye mas. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.6.2016 at 14.21, Oz- skrev:

Hun står her under theMoonledelsen som marketing director

Her står det ingen marketing director og heller ingen Lene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. juni 2016 at 21.14, PatrickBateman_ skrev:

Nå skal sofaen selges 😄 Hun tilbyr en i kommentarfeltet å kjøpe den. 

Endret av amadine
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amadine skrev:

Nå skal sofaen selges 😄 Hun tilbyr en i kommentarfeltet å kjøpe den. 

Haha jeg blir tom for ord😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...