Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Jeg synes det også er irriterende at hun smatter hver gang hun åpner munnen. Er det ikke mulig å åpne munnen uten å smatte høyt? De samme personene smatter slik når de åpner munnen for å spise også. Why!?

Endret av Mippi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som irriterer seg over den nye talemåten ? 

"Issje sant? Og iaaa (ja) ? "

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Foxyyyyyy

Om dere ikke liker bloggen, slutt å les den. Om dere ikke liker henne på Snapchat, slutt å følg henne. Bruk tiden på noe som gjør dere glade, og slutt med denne sytingen. Jeg liker Lene godt. Positive folk er knall bra😀

Endret av Foxyyyyyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skam4life

Nå har hun enda et innlegg med Twinings. Hvor mange innlegg har hun skrevet om det på veldig kort tid nå? Virker veldig som om det er reklame, men er jo ikke merket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har henne på snap og leppene hennes blir større for hver dag som går, omtrent (satt på spissen). Utrolig så hun har endret utseendet sitt det siste året.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nana skrev:

Har henne på snap og leppene hennes blir større for hver dag som går, omtrent (satt på spissen). Utrolig så hun har endret utseendet sitt det siste året.

Fikk sjokk da jeg så henne i dag! Har ikke sett henne eller bilder av henne på en stund, og hun har jammen meg forandret seg :ohmy:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir hun sponsa av LV? Plutselig har hun begynt å flashe LV på Insta. 

Husker det var en gruppe bloggere fra Oslo som begynte å flashe veldig mye Gucci og muligens gjør de det enda, men gikk lei av å følge de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så kleint når damer som er mye eldre enn Skam-folkene fangirler så sinnsykt, blir så flau av snappene til Lene fra Elle-festen! "Hooka" er plutselig normalt å bruke om alt og alle?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, literally skrev:

Syns det er så kleint når damer som er mye eldre enn Skam-folkene fangirler så sinnsykt, blir så flau av snappene til Lene fra Elle-festen! "Hooka" er plutselig normalt å bruke om alt og alle?

Hvorfor er det kleint? Syns ikke det var så ille og "hooket" er jo et typisk skam-ord, så det var naturlig å bruke det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hooke var i bruk lenge før skam ble en greie. Dvs det het hooke opp med... på 90-tallet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Foxyyyyyy

Lene var flott på Elle festen, men jeg skulle ønske hun hadde på seg pumps i stedet for overknee bootsene hun brukte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.6.2016 at 18.14, Gresshoppa skrev:

Fikk sjokk da jeg så henne i dag! Har ikke sett henne eller bilder av henne på en stund, og hun har jammen meg forandret seg :ohmy:

Noe så voldsomt. Alt det jordære og naturlige er helt borte. Og hun har skiftet til en veldig unaturlig/tilgjort talemåte/tonefall på snap. Virker så konstruert

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Nana skrev:

Noe så voldsomt. Alt det jordære og naturlige er helt borte. Og hun har skiftet til en veldig unaturlig/tilgjort talemåte/tonefall på snap. Virker så konstruert

Har jeg også merket. Hun snakker på en helt ny måte, og hele greia er helt merkelig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Lene bruker et PT-selskap som drives at en mann som i 2015 ble dømt til 6 års fengsel i Europas største dopingsak, Operasjon Gilde, (les sak i nettavisen her og dagens næringsliv her) er selvfølgelig hennes valg og i orden. At hun derimot anbefaler det til leserne sine og lar vær å godkjenne alle kommentarene som stiller spørsmålstegn ved bedriften hun anbefaler synes jeg derimot viser dårlig etikk. Det er forståelig nok ikke alle som ønsker å støtte opp under en bedrift som har vist et slik forhold til anabole stereoider og doping som ødelegger folks liv, og man bør kunne gjøre et informert valg. At hun ikke skriver selv i innlegget at dette er et belastet firma er jo forståelig, men jeg synes ikke det er greit at hun ikke lar det komme frem i kommentarfeltet heller. Innlegget jeg refererer til på bloggen er dette om trening fra et par dager siden. 

Edit: Firmaet det er snakk om er ElitePT, informasjon i Brønnøysund her

Endret av Oz-
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Oz- skrev:

At Lene bruker et PT-selskap som drives at en mann som i 2015 ble dømt til 6 års fengsel i Europas største dopingsak, Operasjon Gilde, (les sak i nettavisen her og dagens næringsliv her) er selvfølgelig hennes valg og i orden. At hun derimot anbefaler det til leserne sine og lar vær å godkjenne alle kommentarene som stiller spørsmålstegn ved bedriften hun anbefaler synes jeg derimot viser dårlig etikk. Det er forståelig nok ikke alle som ønsker å støtte opp under en bedrift som har vist et slik forhold til anabole stereoider og doping som ødelegger folks liv, og man bør kunne gjøre et informert valg. At hun ikke skriver selv i innlegget at dette er et belastet firma er jo forståelig, men jeg synes ikke det er greit at hun ikke lar det komme frem i kommentarfeltet heller. Innlegget jeg refererer til på bloggen er dette om trening fra et par dager siden. 

Poeng til ettertanke. Alle som har sonet sin straff bør for så vidt få en sjanse til å starte på nytt, men det er jo litt merkelig at Lene velger å reklamere for dette.

Jeg reagerer også på at hun tilsynelatende har gått helt bort igjen fra å skrive "annonse" og "reklame" over reklameinnleggene sine. Det har foregått en god stund nå. Nå skriver hun bare "sponset" o.l., selv om hele innlegget bare handler om det produktet hun prøver å selge inn. Dette er misbruk av reklameregelverket. Uttrykket "Sponset", eller "inneholder sponsede produkter", skal egentlig bare brukes om innlegg hvor sponsede produkter er avbildet, men hvor innlegget egentlig handler om noe annet. Dette innlegget til Lene er et reinspikka reklameinnlegg, og da skal det merkes med enten "reklame" eller "annonse" øverst. Det er uten betydning om har fått betalt i penger eller bare i produkter/tjenester for å skrive det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Bloggleseren skrev:

Poeng til ettertanke. Alle som har sonet sin straff bør for så vidt få en sjanse til å starte på nytt, men det er jo litt merkelig at Lene velger å reklamere for dette.

Det er jeg enig med deg i, slik skal og må vårt rettssystem fungere.

Vedkommende ble dog dømt i 2015, og har ikke sonet sin straff enda. Samtidig synes jeg det er viktig at forbrukere får tilgang til informasjon som er relevant når vedkommende vurderer å kjøpe et produkt eller en tjeneste. For mange vil jeg anta at den informasjonen som jeg etterlyser hos bloggeren, og som jeg la ut ovenfor her, er relevant når man vurderer å kjøpe tjenesten det reklameres for. Det finnes kjeder, merker og produsenter med holdninger eller tidligere handlinger som jeg ikke ønsker å støtte, verken nå eller i fremtiden, og jeg vil anta at flere har det som meg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Oz- skrev:

Det er jeg enig med deg i, slik skal og må vårt rettssystem fungere.

Vedkommende ble dog dømt i 2015, og har ikke sonet sin straff enda. Samtidig synes jeg det er viktig at forbrukere får tilgang til informasjon som er relevant når vedkommende vurderer å kjøpe et produkt eller en tjeneste. For mange vil jeg anta at den informasjonen som jeg etterlyser hos bloggeren, og som jeg la ut ovenfor her, er relevant når man vurderer å kjøpe tjenesten det reklameres for. Det finnes kjeder, merker og produsenter med holdninger eller tidligere handlinger som jeg ikke ønsker å støtte, verken nå eller i fremtiden, og jeg vil anta at flere har det som meg. 

Spot on! 

Nå har jeg ikke vært inne på bloggen til LO, men snakker sånn generelt om bakgrunn til menneskene man bestiller tjenester fra. Jeg gikk f.eks aldri inn i en Lime-butikk, eller United bakeries pga av bakgrunn eller historie. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt merkelig at Gard ikke er med i bryllupet synes jeg, kommentaren hennes var " noen må passe hunden". 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...