AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Hei hei! Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg litt her.. Jeg har hatt en lang fortid som neglbiter og har nettopp klart å slutte. Nå har neglene blitt litt lange, men jeg ser at de er gule.. Noe som er veldig ekkelt. Er dette på grunn av bitingen? Har dere noen råd jeg kan ta i bruk for å få litt penere negler..? Anonymous poster hash: 84f8d...04c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Bruker du mye mørke neglelakker? Det kan gjøre neglene gule, samme med sterke neglelakker. Det finnes nail whitener Jeg har en fra IsaDora, og den funker faktisk veldig bra! Anonymous poster hash: b90f5...1b2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Bruker du mye mørke neglelakker? Det kan gjøre neglene gule, samme med sterke neglelakker. Det finnes nail whitener Jeg har en fra IsaDora, og den funker faktisk veldig bra! Anonymous poster hash: b90f5...1b2 Jeg bruker ikke neglelakk, nei. Takk for tips. Skal prøve det Anonymous poster hash: 84f8d...04c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Bruker du mye mørke neglelakker? Det kan gjøre neglene gule, samme med sterke neglelakker. Det finnes nail whitener Jeg har en fra IsaDora, og den funker faktisk veldig bra! Anonymous poster hash: b90f5...1b2 får man kjøpt denne i vanlige butikker? eller vita? Jeg bruker mye mørk neglelakk på tærne, og de er litt gule fra det tror jeg Anonymous poster hash: bf597...0c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå