Gå til innhold

71 Grader Nord: Kjendis Versjonen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Syns de fleste som er med i denne kjendisutgaven er utrolig usmakelig og usympatisk. Får helt avsmak av hvordan de oppfører seg mot Aylar, som gjør det beste hun kan utifra de forutsetningene hun har. Blir imponert av hvordan hun står på.

Ser ikke logikken bak de påstandene som noen her inne kommer med, at hun skal trekke seg fordi hun er i dårlig form og de andre dermed 'fortjener' det bedre? Da burde man i så fall hatt en ren idrettsprofil for dette programmet, men det er jo ikke hensikten. Alle jobber utifra de forutsetningene man har, og de talentene man innehar.

Om man hadde fått like mye pes og nedsettende kommentarer som hun får i løpet av denne turen, hadde man da heller ikke smilt og vært glad heller. Man får tilbake av den behandlingen man gir folk.

Ren og skjær mobbing til tider. Sjokkert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De trenger en Olaf Tufte! :smilorange: Mye bedre stemning blant gjengen i fjorårets sesong. Olaf var jo rene supermannen. Bar andres sekker og dyttet både Linni og Henning på sykkel opp diverse bakker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de fleste som er med i denne kjendisutgaven er utrolig usmakelig og usympatisk. Får helt avsmak av hvordan de oppfører seg mot Aylar, som gjør det beste hun kan utifra de forutsetningene hun har. Blir imponert av hvordan hun står på.

Ser ikke logikken bak de påstandene som noen her inne kommer med, at hun skal trekke seg fordi hun er i dårlig form og de andre dermed 'fortjener' det bedre? Da burde man i så fall hatt en ren idrettsprofil for dette programmet, men det er jo ikke hensikten. Alle jobber utifra de forutsetningene man har, og de talentene man innehar.

Om man hadde fått like mye pes og nedsettende kommentarer som hun får i løpet av denne turen, hadde man da heller ikke smilt og vært glad heller. Man får tilbake av den behandlingen man gir folk.

Ren og skjær mobbing til tider. Sjokkert.

Enig. Liker spesielt ikke Nils Ingar Aadne sin oppførsel, den bærer preg av utfrysing, og det at han ler av Roger Ruud sine kommentarer er bare ekkelt. Gentleman er han ikke. En god komiker er han heller ikke.

Anonymous poster hash: cf36a...c1f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at de har prøvd å hjelpe Aylar, men uansett om de bærer for henne og prøver å hjelpe henne så er hun like treg og like utakknemlig. Hvis hun i det minste hadde vært litt takknemlig hadde det nok vært litt lettere for de andre deltakerne å svelge at hun er svakere enn de andre.



Anonymous poster hash: b95bf...2dd
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilsi er en fæl person! Han gjør meg sinnt og uvel.

Anonymous poster hash: 73017...b87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i dag er Aylar positiv og det gjorde noe med hele gruppen. Det er kjempeflott. Håper hun fortsetter med det hvis hun ikke ryker ut.

Anonymous poster hash: b95bf...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det Aylar og RR. Tror Aylar ryker, men håper RR går ut.



Anonymous poster hash: cf36a...c1f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Roger ryker. Ganske sikker på det.

Anonymous poster hash: b95bf...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rett.

Aylar ville ikke klemme Nilsi?



Anonymous poster hash: cf36a...c1f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, takker meg til paradise hotel jeg... Der får i det minste mobberne som fortjent, og går på hue ut først.

Anonymous poster hash: 73017...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig ufint st ikke Roger gikk ut. Fy fader for en tvers gjennom ufyselig person! Jeg har null respekt for mennesker som må putte fingeren i halsen for å spy, bare for å statuere et eksempel. Kommer det ikke opp av seg selv,må du ikke spy. Jeg er helt sjokkert over at voksne mennesker som han kan være så barnslig.

Anonymous poster hash: 83ba8...95a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er han Roger egentlig? aldri sett han før.



Anonymous poster hash: 6fc08...a2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok feil der gitt ;) glad Aylar røk jeg da. Slipper man sutring

Anonymous poster hash: b95bf...2dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så avskjeden? Lurer fremdeles på om Aylar unngikk å klemme Nilsi. Har ikke nok datamengde til å se det på nett dessverre.



Anonymous poster hash: cf36a...c1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som så avskjeden? Lurer fremdeles på om Aylar unngikk å klemme Nilsi. Har ikke nok datamengde til å se det på nett dessverre.

Anonymous poster hash: cf36a...c1f

Tror jeg neppe, han reddet henne jo i elven når hun gikk rundt med båten, syntes det var riktig så godstemning i dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han Roger egentlig? aldri sett han før.

Anonymous poster hash: 6fc08...a2e

Skihopper, aktiv på begynnelsen av 80 tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo diskutere hvordan man skal/bør fremme kritikk av en person - men jeg skjønner godt at man blir irritert når man selv er sliten at man kanskje uttaler seg litt ukorrekt hvis en person man har hjulpet bare er negativ. I dag var stemningen en helt annen - Aylar var positiv , de hjalp henne fremdeles med bagasjen under syklingen - men da jobbet jo alle for laget.

Jeg tror vel Aylar gjorde så godt hun kunne - kanskje ikke hun selv var klar over hvor mye hun klaget - hun var jo helt klart i en setting (friluft/provisorisk) hun ikke trives i. Hun er absolutt tøff - hun gjorde ting kanskje noen av de andre ville hatt problemer med (sove i sengen , hoppe i fallskjerm) .

Roger er jo i bra fysisk form - men når det kommer til noe logisk/praktisk så er hen jo ganske hjelpesløs. Det er jo synd for mange av konkurransene går jo på det. Så jeg tror han hadde en ganske god slump med flaks i dagens konkurranse .

Det er jo mange dette året som ikke er superatleter - og de er jo ganske dårlige på navigering.

Tipper vel Nilsi kommer lanngt - det gjør Vibeke også - hun synes jeg fortjener å vinne fordi hun har hjulpet de andre ganske mye så er hun jo veldig godt trent selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem som begynte, men det er vel litt vanskelig å være positiv mot noen som kaller deg en jåledukke bare fordi du tar på solkrem.



Anonymous poster hash: cf36a...c1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...