Gå til innhold

Sverige sliter med asylstrømen

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Sverige-sliter-med-a-ta-imot-den-enorme-asylstrommen-7907056.html

Det var en ren fornøyelse å lese denne artikkelen. In your face, som det sies, kjære sosialister og andre idealister som kjemper for lignende tilstand i Norge.

Liberalisering av innvandring- og asylpolitikken spres raskt der nede, som en av asylsøkerne påpeker. Man begynner å lure på hva er det Krf og V egentlig vil gjøre med Norge ...

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge de fleste politiske partier og svensk presse er dette bare tull.

Dsuten kommer Sverige snart til å tjene masse penger på sine nya landsmenn, rart at andre land ikke har funnet ut det samme.

Anonymous poster hash: e2536...41e
Skrevet

Det tragiske er at mange av disse etter hvert vil flytte til Norge.

Skrevet

Det tragiske er at mange av disse etter hvert vil flytte til Norge.

Nei

Anonymous poster hash: ddc83...be1

Skrevet

Nei

Vi kan ikke hindre dem, når de først har fått svensk statsborgerskap!

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 1
Skrevet

Selv vil jeg påpeke at jeg sist uke møtte på en ung mørkhudet "svenske" som jobbet på Narvesen,hun var grei men det er jo helt klart noe galt med systemet i Sverige. Vet ikke hva de tenker med når den største innvandrergruppen i Norge er svensk ungdomm som søker jobb.

Klarer ikke Svenskene se at dette kommer til å føre til konflikter i Fremtiden? Idioter kaller vi disse. Man må heller ikke glemme at Raymond fra AP syntes det var bra at SD ikke kom til makten. Morsomt fordi jeg leste at LO selv sier den store svenske innvandringen tar jobb fra Norsk ungdomm. Personlig tror jeg det er maktspill og det at AP vil se bra ut i media....

AP er ledet av sjefshykleren Støre, og hele deres strategi går ut på å kritisere ned i støvlene enhver politikk som blir foreslått av den blå regjeringen, selv når dette er forlengelse av deres egen politikk, ja selv når de egentlig er enige.

Egen politikk har de ikke ser det ut som om.

• Liker 2
Skrevet

Er glad jeg bor i Norge som nå har en stram asylpolitikk, tallene for januar tyder på at vi er på vei tilbake til nivået vi hadde i 2007 samtidig som rekordmange sendes ut som ikke har lovlig opphold. Opprydningsarbeidet etter sosialistene og PKerne er godt igang, men vil ta tid etter 10-20 år med feilslått politikk

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...