Gå til innhold

Vondt i leggen/foten


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Var på min vanlige 1 times tur i dag, da jeg plutselig begynte å verke på nederste del av leggen, foran. Når jeg sitter i ro kribler det og er varmt på stedet, men ikke hevelse eller smerter. Når jeg bøyer foten oppover skjærer det. Hva kan dette være? Den andre foten er helt bra, og jeg har gode sko. Legger ved et bilde, jeg har vondt litt nedenfor der det står Tibia.

post-41121-0-66446400-1424518417_thumb.j

Endret av Smores
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig bare en lokal irritasjon/betennelse. Vil nok gå over i løpet av noen dager/uker. Om det ikke har gitt seg om 14 dager kan det være lurt å oppsøke lege



Anonymous poster hash: 0087a...49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...