Smores Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Hei! Var på min vanlige 1 times tur i dag, da jeg plutselig begynte å verke på nederste del av leggen, foran. Når jeg sitter i ro kribler det og er varmt på stedet, men ikke hevelse eller smerter. Når jeg bøyer foten oppover skjærer det. Hva kan dette være? Den andre foten er helt bra, og jeg har gode sko. Legger ved et bilde, jeg har vondt litt nedenfor der det står Tibia. Endret 21. februar 2015 av Smores
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Mest sannsynlig bare en lokal irritasjon/betennelse. Vil nok gå over i løpet av noen dager/uker. Om det ikke har gitt seg om 14 dager kan det være lurt å oppsøke lege Anonymous poster hash: 0087a...49e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå