AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg var på byen for ikke så lenge siden og traff to søte hyggelige damer som var en del eldre enn meg selv. Jeg er 31 og jeg vil tippe at kvinnene var i 45-50 års alderen. Jeg endte opp med å bli invitert med på resturant og damene insisterte på å spandere. Jeg drikker ikke alkohol men damene ble godt brisen. Senere ble jeg med den ene kvinnen hjem hvor vi havnet i sengen. Neste morgen våknet jeg opp alene og fant et visitt kort i skjorten min hvor hun takket for i natt og ba meg smekke døren igjen når jeg gikk. Det var også lagt ved 2500 kr. Nå har jeg kjempedårlig samvittighet.... Tror hun at jeg er en prostituert ? ? ? Anonymous poster hash: a6feb...9c0
Gjest Coolaid Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Neida, du er nok ikke det selv om det virker som om dama trodde du var det. Man blir ingen tiger av noen striper vettu. Det som sikkert gjorde at du føler deg kjip er at du fikk betalt. Du kan jo returnere dem.
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Morsomt synes jeg, en opplevelse for livet. Ta det for det det er og ha det som en morsom historie på innerlommen. Kan være litt underlige den eldre garden til tider, selv om de frøknene ikke var så gamle. Når de har barn på din alder, da begynner de ofte å oppføre seg enda merkeligere 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Morsomt synes jeg, en opplevelse for livet. Ta det for det det er og ha det som en morsom historie på innerlommen. Kan være litt underlige den eldre garden til tider, selv om de frøknene ikke var så gamle. Når de har barn på din alder, da begynner de ofte å oppføre seg enda merkeligere Jeg får vel begynne å oppføre meg merkelig snart jeg også, hva nå det betyr. Jeg er ikke akkurat formuende, så den som vil ha meg, får ta meg gratis. Endret 21. februar 2015 av Arabella
Gjest Cartman Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Hahahahaha Lucky bastard. Du fikk pupp, pulings og penger og du klager? Herregud..... Hva skal damer gjøre for at du blir fornøyd?????
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Jeg får vel begynne å oppføre meg merkelig snart jeg også, hva nå det betyr. Jeg er ikke akkurat formuende, så den som vil ha meg, får ta meg gratis. Haha, trodde ikke du var så gammel... Og tenkte ikke nødvendigvis på penger, men mer veldig snodige ting de sier og gjør rundt yngre menn
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Haha, trodde ikke du var så gammel... Og tenkte ikke nødvendigvis på penger, men mer veldig snodige ting de sier og gjør rundt yngre menn Om man var ganske ung da man fikk barn og de nå er i 20-årene, er man vel ikke akkurat så veldig gammel selv?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Om man var ganske ung da man fikk barn og de nå er i 20-årene, er man vel ikke akkurat så veldig gammel selv? Du er vel en virkelig seniorbruker? Anonymous poster hash: fe9b0...f17
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 Du er vel en virkelig seniorbruker? Anonymous poster hash: fe9b0...f17 Hva mener du?
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 Om man var ganske ung da man fikk barn og de nå er i 20-årene, er man vel ikke akkurat så veldig gammel selv? Snakket om barn på samme alder som han som jeg siterte som vel var 31 tror jeg, eller tar jeg feil nå? Tenkte selv på et tilfelle med ei 36 år gammel datter og dama solgte første huset hun hadde sammen med mannen før jeg i det hele tatt var født Fikk til og med bladd i bryllupsalbumet fra slutten av 70 tallet tror jeg det var
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 Hei. Ts her. Problemet var at jeg følte meg kjip fordi hun trodde jeg var en mannehore? Selv om jeg hadde det flott med denne kvinnen. Kanskje det var overraskende at jeg fikk penger... Og så har jeg tenkt mye, det slo meg plutselig, men har ikke turt å tenke tanken. Dilemmaet er at jeg faktisk kan fortsette med å la hun tro at jeg selger meg. Da får jeg den samme deilige sexen flere ganger, og penger ! ! ! Men vet ikke om jeg ønsker å selge meg, altså få penger for sex. Jeg har jo kortet hennes så kan få tak i henne. Er jeg crazy som i det hele tatt vurderer dette ? Anonymous poster hash: a6feb...9c0
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #13 Skrevet 21. februar 2015 hadde det skjedd meg (som er jente) så hadde jeg tatt pengene å gått på shopping dog kunne jeg nok aldri bevisst gjort noe sånt for penger Anonymous poster hash: a458f...c5b
For the ladies Skrevet 21. februar 2015 #14 Skrevet 21. februar 2015 Da er det noe annet, når du da eventuelt går bevist inn for det. Ville nok heller vurdert å i såfall forklare og ta det derfra. Å da se om hun er hypp på en gratis elsker i stedet. Eller som du sier, prostituere deg for cash og kos Jeg ville nok gått for ren og redelig sex =)
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #15 Skrevet 21. februar 2015 Anonymous poster hash: 86ad5...217 2
Ferny Skrevet 22. februar 2015 #16 Skrevet 22. februar 2015 Ville i grunnen tenkt mer på faren for kjønssykdommer enn stempelet som prostituert. Det siste vet du best selv - tok du imot pengene? Angående det første ville jeg bekymret meg for om dere droppet kondom. Jeg mener - om hun har for vane å betale for sex, så tipper jeg hun har hatt sex med en del tvilsomme menn. Har imidlertid hørt at de fleste prostituerte er flinke til å beskytte seg mot sykdommer, og er ganske streng på kondombruken. Så sjansene for at hun har hatt ubeskyttet seg med prostituerte er kanskje liten... men man vet jo aldri. Og en prostituert som ikke beskytter seg, kan jo ha alle mulige skumle sykdommer.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #17 Skrevet 22. februar 2015 Hun vil ha sex. Intet mer...og er villig til å betale for det. Om du TS er villig til å være med på en sånn deal, får nå være opp til deg. At hun opererer helt i grenseland med lovverket, sannsynligvis over grensen, er det tilsynelatende ingen som ofrer en tanke. Hun driver kriminell aktivitet og er per definisjon en horekunde. Men hun går klar, rent moralsk, fordi hun er kvinne. Anonymous poster hash: 5b4e5...a05
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #18 Skrevet 22. februar 2015 Hun vil ha sex. Intet mer...og er villig til å betale for det. Om du TS er villig til å være med på en sånn deal, får nå være opp til deg. At hun opererer helt i grenseland med lovverket, sannsynligvis over grensen, er det tilsynelatende ingen som ofrer en tanke. Hun driver kriminell aktivitet og er per definisjon en horekunde. Men hun går klar, rent moralsk, fordi hun er kvinne. Anonymous poster hash: 5b4e5...a05 I ettertid tenker jeg at hun muligens er vant å kjøpe sex ? Hun er ikke gift og har ikke barn, men er en typisk kvinne med styrelederjobb osv.... så tipper at penger ikke er et problem. Egentlig så forteller det hun gjorde mer om henne enn om meg, siden hun tydeligvis tenkte ut fra seg selv og syns det er greit å kjøpe sex. Hun gjorde meg på en måte til en prostituert. Jeg syns ikke hun går klar, skal vi være pirkete. Jeg har ikke brutt loven, men det er ikke tillatt å kjøpe sex. Jeg er kjempefristet på denne flotte damen. Kanskje jeg kan returnere pengene og tilby gratis ? Men igjen, kanskje pengene og makten er det som gjør det for henne ? Har hele livet ønsket meg sex med en moden dame og så fikk jeg det - det skal vel ikke være lett ? ? ? Anonymous poster hash: a6feb...9c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå