AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg har i den siste tiden merket at jeg er tett i ørene. Altså, det er som om når man får "dott" i ørene. Jeg kan som regel utlikne trykket ved å holde meg for nesa og blåse, men ikke alltid. Og av og til får jeg denne blokkeringen samtidig med at det kommer en pipelyd. Hva kan dette skyldes? Er det for mye ørevoks kanskje? Anonymous poster hash: b9a5f...a59
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Prøv med nesespray i nesa. Det løser opp om der er en blokkering mellom nese og øret. Hjelper ikke nesespray i løpet av en liten uke går du til lege og får undersøkt ørene. Ører skal en ikke tukle med selv uten å vite om der er og i tilfelle hvilket problem ørene har. Anonymous poster hash: 3faea...fbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå