Gå til innhold

Trøbbel med ørene


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i den siste tiden merket at jeg er tett i ørene. Altså, det er som om når man får "dott" i ørene. Jeg kan som regel utlikne trykket ved å holde meg for nesa og blåse, men ikke alltid. Og av og til får jeg denne blokkeringen samtidig med at det kommer en pipelyd.

Hva kan dette skyldes? Er det for mye ørevoks kanskje?



Anonymous poster hash: b9a5f...a59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med nesespray i nesa. Det løser opp om der er en blokkering mellom nese og øret.

Hjelper ikke nesespray i løpet av en liten uke går du til lege og får undersøkt ørene. Ører skal en ikke tukle med selv uten å vite om der er og i tilfelle hvilket problem ørene har.

Anonymous poster hash: 3faea...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...