AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Er det noen som har brukt "more woman", "membrasin" eller "femarelle" mot overgangsplager? Hvilke erfaringer har dere gjort dere - hjelper de? Andre erfaringer med "skolemedisin" tas også imot med takk! Jeg kom i tidlig overgangsalder før fylte 40, og er mest plaget med hetetokter og smerter ved samleie. Har også lagt jevnt på meg de siste årene, særlig rundt magen. Anonymous poster hash: ac7d3...53f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Har du prøvd Livial? Der skal finnes naturlig østrogen? I helsekostbutikk. Anonymous poster hash: 7957d...899
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Ja, jeg prøvde noen reseptfrie greier, men fikk ikke noen virkning. Jeg ble så utafor i psyken (pms x 100) så jeg begynte på østrogen og ble helt fin igjen med en gang. Anonymous poster hash: 21874...d44
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Jeg kom i overgangsalderen da jeg var 37, og stoler på gynekologen når han mener at østrogenbehandling er det beste for meg. . Jeg skal bruke Trisekvens fram til til jeg skulle hatt "naturlig overgangsalder", dvs ca 50 år, og gynekologen mener dette er veldig viktig med tanke på forebygging av hjerte/kar-problematikk, og beinskjørhet. Anonymous poster hash: b8a24...fae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå