Gå til innhold

Overgangsalder og "medisin"


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har brukt "more woman", "membrasin" eller "femarelle" mot overgangsplager? Hvilke erfaringer har dere gjort dere - hjelper de? Andre erfaringer med "skolemedisin" tas også imot med takk!

Jeg kom i tidlig overgangsalder før fylte 40, og er mest plaget med hetetokter og smerter ved samleie. Har også lagt jevnt på meg de siste årene, særlig rundt magen.



Anonymous poster hash: ac7d3...53f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Livial?

Der skal finnes naturlig østrogen? I helsekostbutikk.

Anonymous poster hash: 7957d...899

Skrevet

Ja, jeg prøvde noen reseptfrie greier, men fikk ikke noen virkning. Jeg ble så utafor i psyken (pms x 100) så jeg begynte på østrogen og ble helt fin igjen med en gang.



Anonymous poster hash: 21874...d44
Skrevet

Jeg kom i overgangsalderen da jeg var 37, og stoler på gynekologen når han mener at østrogenbehandling er det beste for meg.

.

Jeg skal bruke Trisekvens fram til til jeg skulle hatt "naturlig overgangsalder", dvs ca 50 år, og gynekologen mener dette er veldig viktig med tanke på forebygging av hjerte/kar-problematikk, og beinskjørhet.



Anonymous poster hash: b8a24...fae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...