Gå til innhold

Overgangsalderen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste ukene begynt å få daglige hetetokter. Er dette noe som pågår en stund før overgangsalderen slår til for fullt?

Noen meninger om hormonbruk i /etter overgangsalderen? Regnes hormontilskudd som like "farlig" som før. Tenker på kreft.

Jeg er førstemann ut i venninneflokken, så har ingen å spørre.

Andre tips for å lette "plagene"?

Anonymous poster hash: df3c3...dee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holdt på med hetetokter og nattesvette i 10 år, så det er bare å glede seg ;) Neida, alle får det ikke sånn, men det er ikke uvanlig heller.

Jeg vil ikke ta stilling til hormonbehandling, det er så individuelt, og er noe du må diskutere med legen din. Jeg fikk ikke lov til å bruke hormoner av ymse årsaker, men har klart meg fint gjennom overgangsalderen likevel.

Vet at mange har effekt av en del preparater man får kjøpt i helsekostforretninger.

Skrevet

Jeg har de siste ukene begynt å få daglige hetetokter. Er dette noe som pågår en stund før overgangsalderen slår til for fullt? Noen meninger om hormonbruk i /etter overgangsalderen? Regnes hormontilskudd som like "farlig" som før. Tenker på kreft. Jeg er førstemann ut i venninneflokken, så har ingen å spørre. Andre tips for å lette "plagene"? Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

df3c3d3466ed63555d2c1966c8d32dee"] df3c3...dee

Du har da en å spørre, fastlegen din.

Og få tatt blodprøve som viser hvor du ligger, hormonelt.

Anonymous poster hash: 3d3c9...fd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...