breiflabb Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Fredag morgen våknet jeg med et ømt punkt på haka, min første tanke var kvise, men samtidig ikke mtp hvor vondt den gjorde.. Uansett utover dagen har det vært ubehagelig, men ikke veldig ille. Det som er ille er at det har kommet en hevelsen som vokser seg stor, synes tydelig og kjennes godt.. Siden jeg sjelden får kviser lurer jeg på om det er vanlig at det blir sånn? Selve "såret" er rødt, resten er bare ømt og hovent
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Det kan være en kong/byll. Den kan være vond. Ikke gjør noe med denne selv, det kan gjøre vondt verre. Den kan tømme seg selv etterhvert som den modnes, men gå til lege for sikkerhets skyld. Endret 21. februar 2015 av Arabella
breiflabb Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2015 TaDet kan være en kong/byll. Den kan være vond. Ikke gjør noe med denne selv, det kan gjøre vondt verre. Den kan tømme seg selv etterhvert som den modnes, men gå til lege for sikkerhets skyld. Takk for svar. Er det vanlig at det klør og?
Cata Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Det kan klø. Hold øye med den og gå til lege hvis den vokser mye. Hadde noe liknende for mange år siden og det viste seg å være streptokokkinfeksjon. Haka vokste "til dobbel størrelse" i løpet av en formiddag, så jeg fant det klokt å gå til lege. Ble to dager på antibiotika for meg.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Gå på legevakt!Anonymous poster hash: 3ec4d...77e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå