Gå til innhold

Hoven kul.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Fredag morgen våknet jeg med et ømt punkt på haka, min første tanke var kvise, men samtidig ikke mtp hvor vondt den gjorde..

Uansett utover dagen har det vært ubehagelig, men ikke veldig ille. Det som er ille er at det har kommet en hevelsen som vokser seg stor, synes tydelig og kjennes godt..

Siden jeg sjelden får kviser lurer jeg på om det er vanlig at det blir sånn?

Selve "såret" er rødt, resten er bare ømt og hovent

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det kan være en kong/byll. Den kan være vond. Ikke gjør noe med denne selv, det kan gjøre vondt verre. Den kan tømme seg selv etterhvert som den modnes, men gå til lege for sikkerhets skyld.

Endret av Arabella
Skrevet

Ta

Det kan være en kong/byll. Den kan være vond. Ikke gjør noe med denne selv, det kan gjøre vondt verre. Den kan tømme seg selv etterhvert som den modnes, men gå til lege for sikkerhets skyld.

Takk for svar. :)

Er det vanlig at det klør og?

Skrevet

Det kan klø. Hold øye med den og gå til lege hvis den vokser mye. Hadde noe liknende for mange år siden og det viste seg å være streptokokkinfeksjon. Haka vokste "til dobbel størrelse" i løpet av en formiddag, så jeg fant det klokt å gå til lege.

Ble to dager på antibiotika for meg.

Skrevet

Gå på legevakt!

Anonymous poster hash: 3ec4d...77e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...