Carine Skrevet 30. juni 2002 #2 Skrevet 30. juni 2002 Først og fremst: Gratulerer som nybakt frue!! :D Dette høres jo helt hårreisende ut, og det blir kanskje ingen stor trøst i at dere vil ha litt av en historie og fortelle barnebarna :-? Men seriøst: Dere skulle ikke ha behøvd å slite med disse greiene på deres store dag!! Men når skaden først er skjedd, og dere heldigvis kom dere velberget igjennom, synes jeg dere burde kreve et kraftig prisavslag på bryllupsfesten deres! Både pga jobben som ikke ble gjort, og det ekstra stresset det medførte for dere! Håper tiden som nygifte vil veie opp for den litt slitsomme starten...det er iallefall godt at du kan le av det i dag! Klem fra Carine
jbkaarud Skrevet 30. juni 2002 #3 Skrevet 30. juni 2002 Gratulerer så mye med giftemålet! Det var da fryktelig kjedelig at det skulle bli slik da. Etterhvert som tiden går klarer dere kanskje allikevel finne de positive minnene fra dette bryllupet allikevel. Hvis tilbakemeldingene dere har fått fra gjestene er bra, så har i hvert fall de hatt det fint. Det burde vært fullstendig unødvendig at dere skulle bli plagte på den måten, men jeg håper virkelig dere klarer å finne de positive minnene fra dagen - for noen slike har det helt sikkert vært! Jeg vil i hvert fall ønske dere lykke til i livet som gifte.
snoopy Skrevet 30. juni 2002 #4 Skrevet 30. juni 2002 Uff å uff dette var nok ikke særlig moro, men prøv heller å tenk tilbake på det positive. Når har jeg også nettopp blitt frue, og jeg hadde totalt uproffe servitører som på tross av det var kjempeflinke. Et tips til dere som har tenkt å finne servitører sp vil jeg bare si at husmødre kanskje er de beste. Jeg går ut fra at dine servitører var ganske unge. I et bryllup er det veldig mye å tenke på, og det å tenke sjøl lærer du mye bedre med erfaring enn på skole.
'Lilly' Skrevet 30. juni 2002 #5 Skrevet 30. juni 2002 GRATULERER SOM FRUE! Det var litt av en historie du hadde å komme med. Høres jo helt hårreisende ut. At det går ann. Skjønner godt at du/dere synes det hele var trist :cry: og slitsomt, men det viktigste er at dere er gift og at det på tross av alle feil som ble gjort, ble bryllupsfest likevel - og gjestene hygget seg jo!!! Kos dere videre i livet, i hvert fall - med hverandre!!!!!!!! :D (PS: betaler dere FULL pris når det ble gjort så mye feil?) :-? Klem fra lilleBRURA!
Anki1971 Skrevet 30. juni 2002 #6 Skrevet 30. juni 2002 Fy fader!! Er det mulig?!? Vet du, det der syns jeg faktisk dere burde fått pengene tilbake for! det bør dere egentlig kreve. Og de der har servert før..I jøsse navn! :-0 Men jeg vil samtidig gratulere dere så mye. Bare synd at dagen deres ble så ødelagt av alt det surret .. Lykke til videre som mann og kone. Får håpe ekteskapet deres ikke vil bli som den starten ble.
scorpion73 Skrevet 1. juli 2002 #7 Skrevet 1. juli 2002 Vil først og fremst ønske dere lykke til, og gratulerer så mye som mann og kone. Til alt det andre som skjedde, har jeg rett og slett ikke ord, men hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde ringt på skolen disse har gått, og fortalt hva som har skjedd. Fint at du klarer å le av det nå, men jeg synes fryktelig synd på dere som fikk dagen deres ødelagt pga noe sånt. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Håper dere har fått noen fine dager nå etterpå, og at mange til kommer
Mrs. H Skrevet 1. juli 2002 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2002 Vi betalte full pris til servitørene fordi vi ikke orket noe diskusjon med dem. Det vi har tenkt å gjøre er å kreve refusjon fra han som organiserte dette (og som er læreren deres og en meget anerkjent kokk her i området). Det var tross alt han som "booket" de til oss og er ansvarlig. Det fortsetter heldigvis å strømme på med positive tilbakemeldinger fra gjestene og det virker ikke som om de har lagt merke til alle skjæringene i det hele tatt. De holdt på til lenge etter lokalet egentlig hadde stengt og det er vel et godt tegn (men da hadde jo servitørene gått hjem så det var jo ikke mer som kunne skjære seg da :-) ). Jeg må få med at vi selvfølgelig har mange gode minner fra dagen også, selv om de overskygges litt av alle disse problemene :-)
Eføya Skrevet 1. juli 2002 #9 Skrevet 1. juli 2002 Først Gratulerer!!! Det var leit at dette skulle skje dere! Servitørene burde i hvert fall hatt vett til å spørre noen andre enn brudeparet (når de ført var så udugelige). Jeg håper at dere greier å finne tilbake til noen gode minner fra festen etter som tiden går. Hilsen Ingvild (Som ble fru den 29/6 )
Gjest *Perser* Skrevet 1. juli 2002 #10 Skrevet 1. juli 2002 Gratulerer så mye men såå synd at det ble slik som det ble! men jeg synes ikke at dere skal betale dem noen ting jeg.... for slik som beskriver hvordan de har vært så fortjener de ikke 5øre engang! :evil: Kjempe kos i fra meg til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå