Gå til innhold

Hva syns dere mannfolk om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Liker dere det når fyren må runke seg til ereksjon, eller ejakulering fordi dere ikke får til å fremkalle dette på egenhånd?

Sitter du virkelig der og mener at totalansvaret for partners orgasme er hos den andre?

Det er i så tilfellet utrolig trist dersom dine egne holdninger gjør at du ender opp med en jente (ja, det blir en jente) som ikke tør å ta på seg selv (eller føler seg 'ekkel' fordi hun i 'kampens hete' har behov for stimulans av flere punkt for å komme).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

At vi kvinner stimulerer klitoris selv, under samleie? ;)

Anonymous poster hash: 8ec7c...e9b

For det første er det tennende og veldig sexy når hun også tar ansvar for egen lyst. Kvinner som er selvsikker og vet hva de liker, og ikke er redd for å vise det er tiltrekkende.

:) Så ja takk !

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg liker ikke å føle at jeg ikke strekker til.

Da er det din usikkerhet som lager problemer, ikke at hun stimulerer seg selv. Det er akkurat det samme som med å bruke dildoer eller vibratorer, enkelte menn er redd for å bli "byttet ut" eller at dama skal bli avhengig av sexleketøy. Dette handler mest om usikkerhet hos mannen. Meningen med at hun stiumlerer seg selv eller bruker sexleketøy er at totalopplevelsen blir best mulig for paret, ikke bare henne. Happy wife = happy life som jeg bruker å si. For min del blir jeg kåtere av at hun har det best mulig. Er man en usikker mann på dette området så kan man jobbe litt med seg selv og få et bedre sexliv.

Liker dere det når fyren må runke seg til ereksjon, eller ejakulering fordi dere ikke får til å fremkalle dette på egenhånd?

Kjæresten min blir kjempekåt og elsker når jeg stimulerer meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke klarer å få orgasme ved penetrasjon, så må han vel få lov til det? Hvordan sørger du for at dama får orgasme da?

penetrasjon? :klo:

Anonymous poster hash: fd7ca...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

penetrasjon? :klo:

Anonymous poster hash: fd7ca...107

De fleste kvinner får ikke orgasme ved penetrasjon alene. Det finnes sikkert noen som gjør det, men det er ikke normalen. Det har ingenting med mannens evner å gjøre, men rett og slett vår anatomi. Hvis innsiden av vagianen var like følsom som klitoris hadde det ikke vært mulig for oss å føde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å føle at jeg ikke strekker til.

Ja, for du vil jo virkelig strekke til dersom du vil at jenta skal droppe dette :laugh::fnise:

Anonymous poster hash: b8778...48a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle da bare mangle, hvis hun føler behov for det, eller bare rett og slett har lyst. Menn som ikke takler slikt er ikke menn, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å føle at jeg ikke strekker til.

Vel, når hånda di ikke allerede ligger på klitorisen hennes strekker du jo ikke til.

Anonymous poster hash: 6b7fb...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dere det når fyren må runke seg til ereksjon, eller ejakulering fordi dere ikke får til å fremkalle dette på egenhånd?

siden det er nærmest umulig for en mann å gi dama orgasme med bare å bruke pikken må de bare godta å ikke strekke til

Anonymous poster hash: a5745...b67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi kvinner stimulerer klitoris selv, under samleie? ;)

Anonymous poster hash: 8ec7c...e9b

Hadde bare vært topp det, selv om jeg foretrekker å gjøre det selv. Har imidlertid ei dame som ikke liker at jeg gjør det og hun gjør det aldri selv. Men jeg gir henne alltid oralsex først så sikkert fordi klitten er overfølsom eter orgasmen. Hun får jo ikke orgasme kun ved penetrering og siden jeg elsker å slikke så løser vi det sånn :)

Anonymous poster hash: 8dd2d...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...