Gå til innhold

Forelsket med kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!.. Har aldri skrevet noe her før, men nå trenger jeg rett og slett råd.. Og det er ingen andre å snakke med. Hvertfall, jeg har begynt å få følelser for en kollega av meg, vi har små flørtet litt på lønningsposer og julebord. Har ikke vært store

Greiene men i det siste så har jeg begynt å se for meg et forhold med han. Jeg har også en kjæreste og samboer, snart 3 år sammen!.

Tenker veldig mye på min kollega, ser for oss hvordan vi hadde fungert sammen osv.. Vi har også snakket om at vi begge liker hverandre, men hva skal man gjøre?

Jeg elsker kjæresten min, men burde ikke det stoppe meg fra i å få følelser for noen andre da?

Hjelp!?

Anonymous poster hash: 2e78a...326

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo allerede gått over en grense her, og du elsker jo ikke samboeren din når du gjør sånt og vil ha kollegaen i stede. Slå opp med samboeren i det minste..

Anonymous poster hash: 121a9...54c
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Du har jo allerede gått over en grense her, og du elsker jo ikke samboeren din når du gjør sånt og vil ha kollegaen i stede. Slå opp med samboeren i det minste..

Anonymous poster hash: 121a9...54c

Nei, det har hun ikke gjort!!! Hun er som du ser, frustrert og ser selv at dette er en vanskelig situasjon. Hun har ikke gjort annet enn å føle på de følelsene som kommer opp.

Hun spør om et seriøst råd og fortjener et seriøst svar!

Skrevet

Det her har jo gått alt for langt fra det som er akseptabelt, det forstår du selv.

Enten slår du opp med samboeren din, eller så kutter du all kontakt annet enn helt profesjonelt med din kollega. Ingen flørting overhodet, og du bare må komme deg over det.

Anonymous poster hash: 3d9d0...69d

Skrevet

Hvis du virkelig elsker samboeren din, så holder du deg unna dette. Det er ikke alle forunt å finne en man elsker - noen finner det aldri. Tenk på alt du liker med samboeren din, og sett pris på det du har, fremfor å drømme deg bort i noe som kunne blitt.

Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

Du skriver du elsker samboeren din, men etter slik jeg tolker det, elsker du neppe han like mye allikevel? Mtp du liker denne kollegaen din (og han deg), i tillegg har du lurt på hvordan det vil være med han...osv.

Du bør da tenke litt slik: Du føler nå sånn for denne fyren. Dere blir sammen og er sammen i noen år, så dukker det opp ENDA en fyr du muligens får følelser for og begynner å like...and so on. Hva syns du om dette? Noe å tenke over.

Som uttrykket: Gresset er ikke grønnere på andre siden. Du kan istedenfor vanne der du heller er og la det gro..

Du har jo på et vis latt det gå litt "langt"(en kan så klart ikke styre følelser..), du har flørtet med en annen fyr i en periode hvor du har klart å utvikle følelser.

Du elsker denne kjæresten din, kanskje du bør heller prøve å passe på det nåværende? Ditt fravær følelsesmessig vil etterhvert skape sine problemer. Er det verdt det? Vil du virkelig la dette gå, for en annen fyr? Som kanskje ikke er slik som du har forestilt deg ?

edit:skrivefeil.

Endret av anonym2233
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det her har jo gått alt for langt fra det som er akseptabelt, det forstår du selv.

Enten slår du opp med samboeren din, eller så kutter du all kontakt annet enn helt profesjonelt med din kollega. Ingen flørting overhodet, og du bare må komme deg over det.

Anonymous poster hash: 3d9d0...69d

Kan jo være et undertrykt signal på at hun ikke har det helt optimalt, eller ikke elsker sin nåværende kjæreste tilstrekkelig og at hun ikke ser det helt selv.

Skrevet

Hvis du virkelig elsker samboeren din, så holder du deg unna dette. Det er ikke alle forunt å finne en man elsker - noen finner det aldri. Tenk på alt du liker med samboeren din, og sett pris på det du har, fremfor å drømme deg bort i noe som kunne blitt.

Dette. Lev livet sammen med noen du ikke elsker, fordi så mange andre gjør det.

Anonymous poster hash: cbf20...ed3

Skrevet

Det vil si, om du mener kjæresten din ikke fortjener noe bedre.

Anonymous poster hash: cbf20...ed3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...