AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 ...hvordan oppdaget du det, altså hvilke symptomer hadde du som gjorde at du dro til legen? Jeg lurer på om jeg kanskje har fått det, har også ofte vondt i perioder, er det tilbakevendende? Magen gjør vondt, føles hard/oppblåst, får vondt et par timer etter måltid og kan våkne om natten av smertene. Stresser mye og er ofte utslitt :/ Anonymous poster hash: bb8ab...399
-Karma- Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Hadde gjentakende perioder med smerter i magen, kraftige smerter som jeg kunne dempe litt ved å holde pusten... Våknet ofte om nettene av smerter og var lite som hjalp. (enkelte ganger kunne syrenøytraliserende hjelpe, men vanligvis ikke). Hvor i magen har du vondt, og hvor gammel er du? Om du mistenker magesår anbefaler jeg deg å ta kontakt med legen for gastroskopi. Om du er heldig kan det behandles med medisiner så du blir helt frisk
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg fikk magesår etter et par kurer med NSAIDS. Jeg hadde smerter i øvre del av magen, en brennende og hul smerte. Litt vanskelig og forklare. Det hjalp når jeg hadde spist, men kom fort tilbake. Syrenøytraliserende hjalp litt. Men jeg fikk fort mistanke siden jeg hadde gått på disse kurene. Anonymous poster hash: 3117b...ac9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Hadde gjentakende perioder med smerter i magen, kraftige smerter som jeg kunne dempe litt ved å holde pusten... Våknet ofte om nettene av smerter og var lite som hjalp. (enkelte ganger kunne syrenøytraliserende hjelpe, men vanligvis ikke). Hvor i magen har du vondt, og hvor gammel er du? Om du mistenker magesår anbefaler jeg deg å ta kontakt med legen for gastroskopi. Om du er heldig kan det behandles med medisiner så du blir helt frisk Jeg har vondt i nesten hele magen, mye rundt navlen kanskje. Kjenner jeg har mye luft i magen også, har det en sammenheng? Er 30 år. Anonymous poster hash: bb8ab...399
-Karma- Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har vondt i nesten hele magen, mye rundt navlen kanskje. Kjenner jeg har mye luft i magen også, har det en sammenheng? Er 30 år. Anonymous poster hash: bb8ab...399 om det er såpass langt nede (og med mye luft i magen i tillegg) ville jeg heller tippa på noe annet enn magesår, kanskje noe mer tarmrelatert...?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 om det er såpass langt nede (og med mye luft i magen i tillegg) ville jeg heller tippa på noe annet enn magesår, kanskje noe mer tarmrelatert...? Glemte å si at jeg også har vondt under brystene, altså høyt oppe, og også er mye kvalm, men kaster ikke opp og har ikke diare, heller tvert i mot. Anonymous poster hash: bb8ab...399
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Det er lenge siden, husker bare magesmertene. Men har også hatt magekatarr, og opplevde det ganske likt. Så det er også en mulighet Anonymous poster hash: 2e7f8...f79
Gizom81 Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Du har prøve med noe melkesyrebalterie tilskudd, gpr det ikke over burde du kanskje ta en tur til legen. God bedring
FruRaeder Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Sug i magen, veldig mye "luftsmerter" i bryst, spesielt etter inntak av drikke og alkohol, blod i avføring, magesmerter en liten stund etter mat, hadde vel også en del plager med tarmene da. Alt ble veldig mye bedre etter noen uker på Somac som jeg fikk på resept.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå