Leanne Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg vil kjøpe meg en ny veske, den må være passe stor så det går an å ha i en bok eller to uten at den ser stappa ut... Hvor kjøper dere deres vesker? Er det mulig å finne vesker av helt grei kvalitet til rundt 500? Har ikke lyst til å bruke så mye penger på en veske...
mereo Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har stort sett kjøpt mine fra utlandet, eventuelt i butikker om jeg kommer over det Morris har pleid å ha en del fine. Det er fult mulig å finne ei veske i grei kvalitet til rundt 500 kr. Spørs bare helt hva du er på utkikk etter, størrelse, etc.
absinthia Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har kjøpt en del vesker på brukthandel og har fått gode, pent brukte lærvesker til under hundrelappen. Nå liker jeg litt røffe vesker til hverdags og jeg tror at et par av disse veskene er fra 70-tallet. Skulle jeg ha kjøpt lignende vesker ville de iblant kostet et par tusen.
Leanne Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2015 Ikke nødvendigvis, tar i mot alle tips jeg! Føler bare jeg har vært veldig uheldig med veskene de siste gangene, de har da ikke vært i skinn, billige vesker til rundt 200-300kr.. Men de har revnet, mistet detaljer, blitt stygge i løpet av noen måneder bare. Kjøper gjerne på nett, om noen har tips til vesker de har vært fornøyde med. Skal også titte innom en bruktbutikk når jeg går forbi, det var et lurt tips
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Jeg kjøpte min store veske i grovt stoff på fretex for mange år siden. Den kostet ca 50 kr. Jeg vil ikke si at det var verdens peneste veske, men måten den var slitt på gav den et røft utseende jeg likte og som passet til stilen min. Jeg har ikke hatt hjerte til å kjøpe noen nye vesker til samme bruk, for jeg klarer ikke finne noen jeg liker like godt. Dessverre ser det ut som om den røffe behandlingen tærer på hjørnene, så når jeg er innom en bruktbutikk ser jeg alltid på veskene. Det er mange fine, men ingen som passer behovet mitt like bra. Jeg har også en liten hverdagsveske jeg kjøpte på HM for 149 kr for enda flere år siden. Den er også i stoff, og har noe samme stil som den store. Den har hold seg bedre, men det kan ha noe å gjøre med at det ikke er plass til mer enn en vannflaske, matpakke og en liten notisbok, eller et par små bøker. Anonymous poster hash: 28916...e64
Gjest Vind Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 (endret) Brukthandlere Min siste var en slik en, og den har jeg for bestandig, tror jeg Edit: den ligner denne: http://www.ruitertassen.be/product/2_college%20bag Endret 20. februar 2015 av Vind
Gjest Vind Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Legger til at en slik lærveske koster, men den har man for resten av livet. Jeg var heldig og fikk min for en femhundrelapp, og den var nesten ikke brukt
peppermyntete Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Jeg er veldig fornøyd med alle veskene mine fra Accessorize! Har en i stoff som er ca 3-4 år gammel nå og den ser like fin ut! De i falskt skinn holder også ganske bra, en jeg har brukt mange ganger i uka og ofte "ute i hardt vær" har nå gitt tapt etter tre års bruk. Ganske grei pris også! Og de har ofte lekre detaljer!
Gjest Tigress Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 Prøv bruktbutikkar, ja. Mykje fint der, altså.
Alvea Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Bianco kan faktisk ha rimelige vekser i ekte skinn Ellers så har Aldo veldig mye pent!! Endret 26. februar 2015 av Alvea
Leviosa Skrevet 26. februar 2015 #12 Skrevet 26. februar 2015 Jeg kjøpte en veske på Laredout for noen år siden. Veldig fornøyd, og bruker den fremdeles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå