AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Hva gjør dere for å beskytte dere mot kjønnssykdommer med en ny partner? Bruke kondom er jo en ting. Men hva med å utføre munnsex? Hvordan tar dere opp emnet? Etter en stund med en fast partner vil en jo gjerne ikke bruke kondom lengre. Hvordan gjør dere det? Jeg vil gjerne at partneren sjekker seg før vi har sex i det hele tatt. Men hvordan spør man om slikt uten at det blir kleint og rart? Hva gjør dere om partneren tar initiativ til ting som kan føre til smittefare? Anonymous poster hash: 2e609...fff
Claude Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Bruk kondom til dere begge har testet dere enkelt og greit! jeg hadde sagt ifra om at noe annet var uaktuelt frem til testresultatene er klare. Har man ny partner bør det ikke være noe problem å ta opp dette. Partner bør jo ha forståelse for at det er lettere å senke skuldrene når dere kan ha trygg sex sammen 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Bruk kondom til dere begge har testet dere enkelt og greit! jeg hadde sagt ifra om at noe annet var uaktuelt frem til testresultatene er klare. Har man ny partner bør det ikke være noe problem å ta opp dette. Partner bør jo ha forståelse for at det er lettere å senke skuldrene når dere kan ha trygg sex sammen Men hva med munnsex? Ikke spesielt stas med kondom? Bare la være? Og hvordan vite at han faktisk har testet seg? Blir det ikke litt kleint å kreve å få se skriftlig dokumentasjon fra legen? Lett for at han sier at jaaada, har sjekket, og så har han ikke det... Anonymous poster hash: 2e609...fff
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Men hva med munnsex? Ikke spesielt stas med kondom? Bare la være? Og hvordan vite at han faktisk har testet seg? Blir det ikke litt kleint å kreve å få se skriftlig dokumentasjon fra legen? Lett for at han sier at jaaada, har sjekket, og så har han ikke det...Anonymous poster hash: 2e609...fff Ingen dum tanke at du vil se hans testresultater, jeg har bedt om det samme. Det burde jo ikke bli en klein stemning for tenk om en av dere hadde hatt sykdomer, men uten å tenke over det. Du kan fint utføre oralsex på han dersom han ikke spruter deg i munn.. Om han kan gjøre det på deg er jeg usikker på.Anonymous poster hash: 99564...612
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Kjønnssykdommer kan fint smitte via oralsex uansett om det sprutes eller ikke. Selv har jeg bedt om testing, og har selv testet ved ny partner. 'Døh, jeg veit dette er en stor turnoff, men uoppdaga kjønnssykdommer er enda mer turnoff, så denne praten føler jeg at vi bare må ha' null problem. Anonymous poster hash: e3757...dce
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Ingen dum tanke at du vil se hans testresultater, jeg har bedt om det samme. Det burde jo ikke bli en klein stemning for tenk om en av dere hadde hatt sykdomer, men uten å tenke over det.Du kan fint utføre oralsex på han dersom han ikke spruter deg i munn.. Om han kan gjøre det på deg er jeg usikker på.Anonymous poster hash: 99564...612 Nei. Anonymous poster hash: c6fd6...eb4
Claude Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Hvis du er såpass utrygg på om han faktisk har testet seg, hadde jeg avstått fra oralsex og sex uten kondom til du er 100% sikker. Nå vet jeg ikke om det er snakk om en kjæreste her, men om du har problemer med å stole på han, eller generelt prate med han om ting som dette kan det fort oppstå problemer. Kommunikasjon er trossalt nøkkelen i et forhold, og det gjelder også om dere bare har casual sex.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Man unngår oralsex og ubeskyttet sex i ntil begge har testa seg. Men problemet er at mange leger kun tester for klamydia, og så sier de at alt er i orden. Ofte glemmes alle de andre sykdommene, inkludert blodsmitte (hepatitt og hiv). Mycoplasma genitalis er også en infeksjon mange leger ikke tester for, som ka. Gi sterilitet på samme måte som klamydia. I tillegg er ca 80 % av befolkningen smittet av munnherpes, som kan smitte videre til underliv. Ca 30 % har genital herpes, de fleste uten å vite det. Det kan testes ved å ta blodprøve. Anonymous poster hash: 1991a...ae4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Jeg ville vært mest redd for HPV- smitte i munnen jeg da.. Munnkreft, strupekreft mm. Mulig at det hjelper med sterkt munnskyllevann. Anonymous poster hash: 6ac7a...67f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå