AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Jeg er veldig plaget med rennende nese. Det er ikke i forbindelse med forkjølelse, men har vært sånn over lang tid. Er det noen som har råd til hvordan jeg får dette til å stoppe? Det er ganske slitsomt og ekkelt. Anonymous poster hash: a977f...906
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Fastlegen og henvisning til øre nese hals spesialist. Allergi gir ofte rennenese. Anonymous poster hash: d317c...d5c
Lillah Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Følger! Jeg får rennende nese hver gang jeg er ute. Unntaket er vel på sommeren. Utrolig slitsomt å gå å snufse hele tiden, særlig når man går sammen med noen.. Hjelper ikke å snyte seg, for kommer tilbake med en gang. Er ikke direkte snørr, men vannaktig konsistens (nesedråper).. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Følger! Jeg får rennende nese hver gang jeg er ute. Unntaket er vel på sommeren. Utrolig slitsomt å gå å snufse hele tiden, særlig når man går sammen med noen.. Hjelper ikke å snyte seg, for kommer tilbake med en gang. Er ikke direkte snørr, men vannaktig konsistens (nesedråper).. Kuldeallergi, kalles det. Anonymous poster hash: d317c...d5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå