Gå til innhold

Tekst på begravelses krans?

Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Min onkel er død, og på blomstene fra oss "onkelbarna" vil jeg ikke at det skal stå "siste hilsen" eller "hvil i fred", for for meg blir det for vanlig, og upersonlig. Har noen gode forslag til noe vi kanskje kan bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det du betydde for oss... - sto det på en krans i siste begravelsen jeg var i.. - syntes det sa veldig mye jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du betydde for oss... - sto det på en krans i siste begravelsen jeg var i.. - syntes det sa veldig mye jeg.
:enig_animasjon:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Noen forslag:

Takk for alt du gav oss

Takk for alle gode minner

Siste hilsen

Siste farvel

Hvil i fred

Takk, kjære onkel

På gjensyn (litt drøy, men jeg har faktisk vært borti den)

Blir mest de vanlige, men det hender det kommer noen og skal ha noe skikkelig rart - blant annet en som hadde i testamentet sitt at han skulle ha en krans fra seg til alle andre, på båndet stod det Takk for meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir mest de vanlige' date=' men det hender det kommer noen og skal ha noe skikkelig rart - blant annet en som hadde i testamentet sitt at han skulle ha en krans fra seg til alle andre, på båndet stod det Takk for meg. :ler:[/quote']

.. likte den jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var så lett å elske,

og så tung å miste.

Den er fin, men jeg ser for meg en som ikke greier å løfte, og som "mister" ned på gulvet......

Ikke meningen å være ufin her....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...