AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Noen som har tatt MR av korsryggen, hvor lang tid tar dette? Og må jeg inn med hele overkroppen da eller ligger den litt utenfor på en måte? Har tatt av nakke før så vet gangen, men syns ikke det var så behagelig akkurat! Anonymous poster hash: b67de...2da
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Tror det tok omlag en halvtime. Med nesen så vidt utenfor kanten, og jeg er lang, veldig lang. Anonymous poster hash: a5cae...da6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Det spørs helt hvilken sekvenser som skal tas. Men minst 20 minutter må du belage deg på. Kanskje 40 min. Skal du ha kontrast kan det ta oppmot 45-50 minutter. Som regel blir du kjørt inn med beina først, mens på andre maskiner blir du kjørt med hodet inn først. Det spørs helt hvilken maskin og hvilken prosedyre klinikken/sykehuset bruker. Anonymous poster hash: f4061...a98
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Har tatt MR av korsryggen mange ganger, og har alltid blitt kjørt med hodet inn først. Hvor lang tid det tar varierer, men rundt en halvtime er vanlig per kroppsdel som det blir tatt MR av. Anonymous poster hash: 6b80d...92a
sunflower Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Jeg ble kjørt inn med hodet først og var "inne" nesten ned til knærne.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Jeg ble kjørt inn med hodet først og var "inne" nesten ned til knærne. Ser det er ulik prosedyre på det. For nå er det gjort og jeg ble kjørt inn med beina først så jeg lå med hodet nesten utav røret. Tok ca 15 min, mellol 10-15 min en plass. Godt å være ferdig, nå er det bare å vente på resultatet.Anonymous poster hash: b67de...2da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå