Gå til innhold

Uanstendige meg!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ToraMora

Jeg har en supersexy lege, på 31, som er for det første meget flink, og for det andre meget sexy. Vi har en flørtende tone, og jeg er virkelig betatt. Det er absolutt ikke noe mere, så fort jeg er ute av kontoret, er han glemt, men det jeg lurer på er; Har dere opplevd noe liknende? Jeg tror det er kombinasjonen pen/smat som gjør meg mo, liksom et supermenneske, haha :hoho:

Jeg er alenemor, så ingen mann hjemme som lider av at jeg har slemme tanker....

Til Toppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har et profesjonelt forhold til legene mine. Jeg tillater meg ikke slike tanker om dem, selv de kjekke unge mennene. Jeg tenker som så at de garantert er gift og at de betrakter meg som "nok en pasient" før dagen er over. Ikke noen legeroman-tanker her!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:-) Jeg vet akkurat hva du mener. Skulle ta gyn undersøkelse til min, og han målte blodtrykket mitt først. Han sa det var usedvanlig høyt. Dette var selvfølgelig pga tanken på at vidunderet skulle inn i det private :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) Jeg vet akkurat hva du mener. Skulle ta gyn undersøkelse til min, og han målte blodtrykket mitt først. Han sa det var usedvanlig høyt. Dette var selvfølgelig pga tanken på at vidunderet skulle inn i det private :oops:

Djesus michrist.. :o

Glad jeg har kvinnelig lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fastlegen min er vel omtrent 65 år. Han er kjempeflink og utrolig koselig, men jeg tror ikke blodtrykket mitt stiger nevneverdig når jeg er hos ham...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har hatt to meget kjekke leger..

Synes at det er en veldig rar følelse å ta GU hos de.. Får liksom litt feil tanker. Dette er menn som jeg gjerne ville ha sjekket opp dersom jeg var singel og hadde møtt de under andre omstendigheter. Har trøstet meg med at jeg har en super kjæreste hjemme som venter på meg og at disse legene sikkert har koner hjemme. Begge har jo gått med giftering. Hmm kanskje de bare gjør det for å unngå tilnærmelser fra kåte pasienter :o ? Nei nå flyr tankene mine igjen :ler: Hehe, fantasier må man jo få lov til å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er sykepleier og har mange mannlige pasienter. Når jeg hjelperdem med mer intime saker så konsentrerer jeg meg. Etter hvert er det en rutine å se nakne pasienter tenker ikke over det. blir en i rekka. Bekken hos hansen på nr 5.osv Var kansje litt andreledels i begynnelsen... Da var d litt flauere når pasientene var unge å kjekke. Tror at legene tenker det samme om sine pasienter. ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...