Gå til innhold

coca cola life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har smakt?, smaker den bra?

Anonymous poster hash: a9002...13a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke så veldig stor forskjell på smaken, men den smaker kanskje litt "flatere" enn den vanlige, ikke så ulikt annen lettbrus.

Men til forskjell for meg da, så få jeg ikke kvalme og hodepine som jeg får av lettbrus med kunstig søtning.

Anonymous poster hash: 07181...8c7
  • Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jeg tok en slurk og var kvalm i flere timer etterpå. Stevia funker ikke for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke den var god. Ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 4b9d5...b18
  • Liker 1
Skrevet

Kjenner ikke så veldig stor forskjell på smaken, men den smaker kanskje litt "flatere" enn den vanlige, ikke så ulikt annen lettbrus.

Men til forskjell for meg da, så få jeg ikke kvalme og hodepine som jeg får av lettbrus med kunstig søtning.

Anonymous poster hash: 07181...8c7

Trodde det var sukker i den jeg? Hvis det bare er stevia, hvorfor har den kalorier da? *dum*

Anonymous poster hash: b3b11...5b5

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var sukker i den jeg? Hvis det bare er stevia, hvorfor har den kalorier da? *dum*

Anonymous poster hash: b3b11...5b5

Det er sukker i den. Mindre enn ordinær Cola, men fremdeles betydelig.

Skrevet

Jeg likte den. Syns den smaker omtrent som en blanding av cola zero og vanlig cola. Er vel strengt tatt det det er og, bare at det er stevia i steden for aspartam.

(Er sukker i den og, ja)

Skrevet

Det er både sukker og stevia i den colaen. Men mindre sukker enn vanlig cola.

Skrevet

Kjøpte den i Sverige for en stund siden. Jeg liker ikke ikk cola zero eller light, så tenkte jeg skulle prøve denne. Den smakte ikke grusomt. Jeg drakk en halv brusboks, da den begynte å bli litt lunken, så smakte det mer "kunstig" smak. Jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen, men gikk greit å drikke. Det er jo sukker i den også, og da er det for meg verd litt ekstra sukker for å få den ordentlige smaken :)

Men gøy å ha prøvd!

Skrevet

Smaker like søtt som vanlig cola, med en fresh ettersmak av stevia. Ikke verdt de ekstra kaloriene for meg hvertfall. Tror nok den forsvinner fra markedet ganske snart.

Anonymous poster hash: c18a6...af9

Skrevet

Ble positivt overrasket. Smaken minnet meg veldig om vanlig cola :)

Anonymous poster hash: 1374e...e01
  • Liker 1
Skrevet

kjøpte Coca-Cola Life tidligere denne uka fordi de var tomme for den vanlige. jeg likte den ikke. klarte bare å drikke et glass. den smakte veldig lite.. minnet nesten om vann med kullsyre. den var likevel bedre enn Zero og Light, men ingen slår den vanlige :-) hilsen cocacoliker

Skrevet

Jeg liker verken cola light, zero eller annen lettbrus, men den her synes jeg er ganske okei egentlig. Smaker selvfølgelig ikke som "vanlig" cola, men det hadde jeg heller ikke forventet.

• Liker 1
Skrevet

I mine øyne er det helt klart "the best of the worst" når det kommer til lettprodukter, men siden den ikke er på langt nær så "sunn" som reklamen skal ha det til, er det like greit å holde seg til den vanlige colaen.

• Liker 1
Skrevet

Liker den, kan godt drikke den istedet for vanlig Coca Cola.

Anonymous poster hash: 6ed9c...b82

Skrevet

Jeg liker ikke cola, men elsker Pepsi Max. Cola life var faktisk veldig grei, og jeg kunne drukket den igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...