AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Hei, jeg og kjeresten min har prøvd og ha sex to ganger. Men det er et problem. Jeg er enda jomfru (som ikke er problemet egentlig) Men vi får ikke den inn, jeg er for klam. Er det normalt etter 2 forsøk? Vi har greid å opne litt men det var utrolig smertefult og jeg strammet musklene uten å tenke meg om (som ble et problem selvfølgelig) tenk om det lille vi har fått til gror igjen, det er akkurat stort nok til å nesten få to fingrer in. Jeg er veldig red for at det skal være noe feil med meg der nede, eller om jeg ikke er helt ferdig utviklet der nede (er 16) Vi har tenkt å bruke kondom neste gang og se om det virker. Fordi vi har ikke trengt kondom siden kjæresten min er steril. Så plis kan noen svare meg dette har plaget meg sia første gang vi prøvde, takk.Anonymous poster hash: 017cb...877
Gjest Godjente Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Ja, det er helt normalt. Husker jeg brukte utrolig lang tid da jeg var ung og jomfru,på å bli trygg og slappe nok av til at kjæresten min kunne ha sex med meg. Det som hjelper er masse glidemiddel eller spytt, for da glir den lettere inn Og du må stole på han og slappe helt av i muskelen. Øvelse gjør mester og du får det nok til skal du se Endret 19. februar 2015 av Godjente 1
Gjest Lille-pus Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Ja, det er helt normalt. Husker jeg brukte utrolig lang tid da jeg var ung og jomfru,på å bli trygg og slappe nok av til at kjæresten min kunne ha sex med meg. Det som hjelper er masse glidemiddel eller spytt, for da glir den lettere inn Og du må stole på han og slappe helt av i muskelen. Øvelse gjør mester og du får det nok til skal du se Signerer Og så synes jeg dere skal ha bruke kondom neste gang, selv om du sier kjæresten er steril. - det kan jo tenkes han tar feil og ikke er steril alikevel vet du Endret 19. februar 2015 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Ja, det er helt normalt. Husker jeg brukte utrolig lang tid da jeg var ung og jomfru,på å bli trygg og slappe nok av til at kjæresten min kunne ha sex med meg. Det som hjelper er masse glidemiddel eller spytt, for da glir den lettere inn Og du må stole på han og slappe helt av i muskelen. Øvelse gjør mester og du får det nok til skal du se Tusen takk for svaret jeg setter veldig pris på og få svar. Det er veldig betryggende å få vite at det ikke er et uvanelig problem Anonymous poster hash: 017cb...877
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Signerer Og så synes jeg dere skal ha bruke kondom neste gang, selv om du sier kjæresten er steril. - det kan jo tenkes han tar feil og ikke er steril alikevel vet du Jo, sant nok. Man burde aldri være for sikker men som sagt vi skal begynne med det nå så Anonymous poster hash: 017cb...877
Gjest Lille-pus Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Jo, sant nok. Man burde aldri være for sikker men som sagt vi skal begynne med det nå så Anonymous poster hash: 017cb...877 Det er smart av dere Det er så lett å ta feil, og det er ikke så godt å vite heller. Du er jo 16 og jomfru (enn så lenge). - han er kanskje ikke så fryktelig mye eldre han heller? 1
Gjest BonBon Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Jo, sant nok. Man burde aldri være for sikker men som sagt vi skal begynne med det nå så Anonymous poster hash: 017cb...877 Nå tar jeg mange under en kam men vet om flere som sier til dama at de er steril slik de slipper å bruke kondom. Det er sikkert ikke tilfelle med din kar men kondom skal også brukes for å hindre spredning av kjønnsykdommer så det er noe du burde kreve uavhengig om han "er steril". 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Det er smart av dere Det er så lett å ta feil, og det er ikke så godt å vite heller. Du er jo 16 og jomfru (enn så lenge). - han er kanskje ikke så fryktelig mye eldre han heller? Nei det er han ikke. Han har nylig blitt 18 så egentlig er han 1 år eldre, bare at han har fødselsdag før meg Anonymous poster hash: 017cb...877
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Nå tar jeg mange under en kam men vet om flere som sier til dama at de er steril slik de slipper å bruke kondom. Det er sikkert ikke tilfelle med din kar men kondom skal også brukes for å hindre spredning av kjønnsykdommer så det er noe du burde kreve uavhengig om han "er steril". Jo jeg har hørt om men som forteller kjeresten sin at han er steril og ikke er det, jeg har heller aldri skjønt hvorfor de gjør det. Samme med kjønnssykdommer, jeg har tenkt på alt dette før vi bestemte oss for og ha sex. Men det med steril er jeg veldig sikker pga kjæresten min har en sykdom (som jeg ikke husker hva heter) men de som har den kan ikke få unger. Jeg syntes at det hørtes veldig rart ut i starten men har fått flere bevis på at det er sant. Det med skjønsykdom er jeg også ganske sikkert på. Fordi at vær måned drar han til sykehuset og tar rutinesjekk på alt (pga sykdommen) å det har ikke vært tegn på skjønsykdom. Og sist kjæreste han hadde som han hadde sex med, er ganske mange år sia. Så det har ikke vært noen symptomer eller tegn sia den tid. Pluss det skal ikke bli et problem fra nå av siden vi skal starte med kondomer Han har veldig mye imot unger (vet ikke hvorfor) så om han løyg om å være steril ville ha vert merkelig Anonymous poster hash: 017cb...877
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå