AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Det kjennes ihvertfall sånn ut. Har brukt Crest sin tannkrem noen uker nå, med opphold innimellom. Jeg er veldig flink med tannpuss og tanntråd, da jeg har hatt mye hull, og er redd for enda flere. Tennene har blitt hvitere, men jeg har så sykt vondt i tannkjøttet. Jeg trodde at det var noen stoffer i tannkremen, men såvidt jeg har skjønt er det en slipende effekt som gjør de hvitere. Har noen av dere brukt lignende typer tannkrem (ikke fra Norge), og opplevd samme problem? Hva har tannlegen sagt? Bruker for øvig Nycodent white munnskyllevann også.Anonymous poster hash: 0999b...06e
Gjest Vind Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Nei, jeg har ikke det, men kan du ikke ringe din fasttannlege og høre?
Pinkee Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Hvis du mistenker tannkremen, så dropp den fort som fy i alle fall. Jeg prøvde også en slik hvitere-tenner-tannkrem og skyllevann, måtte bare slutte fordi det begynte å ise i tenner og tannkjøtt. Alt ble meget bedre etter ei uke eller to med normal tannkrem.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Du pusser for mye eller med for hard tannbørste og blottstiller dermed tannhalsene som blir overrølsomme. Vanlig problem. Anonymous poster hash: 64d82...baa
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Men du, hva er sammenhengen mellom overskriften, tennene faller ut, og innholdet i hi med hverandre å gjøre?Anonymous poster hash: 64d82...baa
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 For en overdramatisk tittel!Anonymous poster hash: 8a2b4...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Jeg vil tro at tannkremen er så sterk at den irriterer tannkjøttet. Jeg måtte slutte med en Colgate tannkrem som var utrolig sterk, da den irriterte tannkjøttet. Anonymous poster hash: 6373c...719
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 (Hjemme)Tannbleking og fyllinger er en uheldig kombinasjon. Anonymous poster hash: 3495d...0b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå