AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 har begynt med ritalin, men blir bare urolig... vil slutte NÅ. Men hvor lang tid tar det før det er HELT ute av kroppen? Hvor lang tid må jeg forvente liksom? Anonymous poster hash: 1193c...e29
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Dette er vel vanlige bivirkninger i begynnelsen som ofte går over? Du må uansett snakke med lege om du vil trappe ned på medisinene. Man skal sjelden kutte medisiner som dette tvert. Anonymous poster hash: 39a96...a83
Jade Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Ring legen din i morgen. Det virker som om han ikke har gitt deg skikkelig informasjon om medisineringen dere skal prøve.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Det tar ikke veldig lang tid. Man kan trappe raskere ned enn opp. Hvor lenge har du gått på ritalin? Kan hende at du opplever en bivirkning som går over. Men uansett så snakk med legen som ga de resepten. Anonymous poster hash: 582c7...04b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå