Gå til innhold

onanerte han med en sokk


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Var på en fest hos en venninne for en stund siden. Jeg rotet med en gutt og vi låste oss inne på et rom. Det ene førte til det andre og vi kledde av oss. Til slutt hadde jeg bare sokkene på meg. Vet ikke hvorfor, men jeg tok av meg den ene sokken (en ny hvit tennissokk) og tredde den innpå tissen hans og begynte å onanere han. Han ble utrolig kåt og det gikk ikke lang tid før det gikk for han og han sprutet inni den. Dette var ikke helt etter planen så jeg måtte låne et par rene sokker, men det var absolutt verdt å ofre den sokken.. Noen som kunne tenke seg å gjøre det samme?? Hilsen jente 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært kult om du hadde behold sokken som minne da... kanskje han blir kjendis en dag.... jfr lewinsky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl: Jeg vet ikke hvem som er mest barnslig her jeg, gjst som skrivet tiss, eller du som kverulerer over teite og banale ting. Skjerp deg litt da!!

Thomas: Jeg har onanert en god de i mitt 27 årige liv, og regner meg som meget erfaren innen dette området :wink: Men en ting har jeg ikke gjort, og det er å onanere med sokker. Hvorfor gjør man det? er det for at man kan sprute i sokken, for så å være kvitt sølet? Er det ikke bedre med tørkepapir da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

høres jo veldig greit ut da...man slipper jo alt sølet. men HVIT TENNISSOKK da. hallo?? tilhører ikke de 80-tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Lamda: Man behøver ikke være barnslig, kanskje nettopp tvertimot, når man syns "tiss" som betegnelse er fullstendig avtennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sokk???

Hvorfor en sokk, mon tro? Det er da deiligere å bli tatt i, vil jeg tro. Hvis han ikke gav uttrykk for at han er en sokkefetisjist da. Jeg har runket menn med et silketørkle rundt pi*ken (jo, "tiss" er et håpløst ord, ihvertfall i en sånn sammenheng), noe som ble godt mottatt som en variasjon :sjarmor:

Skal tenke på det .*kikker skjevt mot en ullsokk som ligger borti kroken*

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Næmmen Maiken!! En ullsokk i hjørnet? Hadde det inntrykket at det alltid er plettfritt og rent hjemme hos deg :blunke:

Fra spøk til alvor... (?)

En sokk ja, da er det jo lettere for ham å forestille seg at det er noen andre enn dama som gir ham håndjobben. Sikkert opphissende bare det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maiken, uinnlogget

Jammenjammen - hvilken assosiasjon gir en sokk da? I forhold til å innbille seg at det er en annen dame mener jeg? Assosieres det med en annen dame med INNMARI tørre hender eller?

Lurer på alt mulig rart, altså...

Maiken (bedre med litt støv og en ullsokk i kroken enn et rent helvete)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var fjortis!!!!!!!!!!!!!

La meg bare gjette: Sokken hadde også en rød og en blå stripe??????

:ler::ler::ler::ler:

Men det der med silketørkle.....hmmmm........

Tror jaggu jeg skal prøve det på samboen i kveld!

Men en sokk.... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Har hørt om gutter/menn som bruker hansker eller lignende når de runker får å få en følelse av at de ikke gjør det selv og det gir større nytelse.... :-? :-?

Men om jenter som bruker sure sokker til å trekke over så de slipper å ta på "tissen" var litt drøy.......Var "tissen" så ekkel at det byde deg i mot å ta på den..... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt! Hva er poenget med å le ut folk på denne måten? Sokk eller ikke sokk. "Tiss" eller ikke "tiss".

De som er mest fjortis her er de som henger seg opp i slike detaljer. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rani: Personen som startet denne tråden spør jo hva folk mener om å onanere med sokk og da svarer jeg! Jeg synes fortsatt det er fjortis! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...