Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Koser meg og ser dette programmet nå. Vet ikke hvorfor jeg interesserer meg så for dette programmet, men det ser utrolig koselig ut med barn der. Tviler dog på at det er så lett og koselig i virkeligheten ;-) Virker også som at alle der har så god økonomi. Noe jeg tviler på er sannheten, eller??

De er som en slags brann. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter spent på "De eldre mødre" jeg. Det hadde blitt langt mer underholdende :fnise:

Ja, gjort seg med noen sesonger med såkalte ressursterke mødre som er hjemme med barna i et år ekstra mens far er på jobb og så bruker de av kontantstøtten til å blogge om interiør og mote. Hallo, det er en gruppe det også, og de blir feiret fordi de er hjemme med barna, fordi det er så viktig og sånn....

Jeg ser ikke forskjellen hvis greia er at mødre skal jobbe for pengene sine. 

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg bare til neste sesong. Ei bekjent skal være med, og på fester har hun lagt ut om så sinnsykt mye rart at jeg er like sjokkert hver gang. Spent på å se hvordan hun viser seg å være foran kamera.

Anonymous poster hash: d7947...e05

Skrevet

Gleder meg bare til neste sesong. Ei bekjent skal være med, og på fester har hun lagt ut om så sinnsykt mye rart at jeg er like sjokkert hver gang. Spent på å se hvordan hun viser seg å være foran kamera.

Anonymous poster hash: d7947...e05

Hva slags sinnsykt mye rart da?

Skrevet

Har du sett Unge Mødre DK? Det programmet kan skremme alle og en hver fra å få barn uten å være gift med eid villa og masterutdannelse.

Uff, Unge Mødre DK er noe av det mest skremmende jeg har sett på TV noengang.

Grøss og gru.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...