AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Hei, Jeg har ikke hatt mensen på 11 uker har sjekka om jeg har noen hormone feil, men alt ser bra ut.. faktisk bedre enn før. Har også tatt graviditettester.. Men alle jeg har tatt er negative.. har heller ikke mensen når den skal Aldri hatt den så seint .. Og har mye vondt i puppene ømme som faen vet ikke helt hva jeg skal gjøre :/Anonymous poster hash: ca783...300
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Stresset? Hva sier legen da?Anonymous poster hash: 48002...23e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Alder? Prevensjon? Medisiner? Hva sier legen? Anonymous poster hash: 11b26...01f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå