AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Hvor mye går du opp i vekt dagene du har mensen? Jeg kjenner buksene stramme disse dagene Anonymous poster hash: dc30e...2a6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Du går bare opp i vannvekt. Det er ikke akkurat noe du trenger å bry deg om. Jeg kunne ikke brydd meg mindre selv om hvor mye jeg går opp i vekt under mensen! Det er jo helt naturlig. Anonymous poster hash: 14ee8...90e
Djungelvrål Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 1-2 kg kanskje også blir jeg oppblåst i tillegg. Men det er som sagt her bare vann så ikke noe å bry seg om.
Gjest Godjente Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 2-4 kg som heldigvis går over når mensen er ferdig. Det er som sagt bare vann
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Jeg vet det bare er vann, men jeg driver med slanking og det er utrolig frustrerende å få vekta i pluss en gang i mnd pga mensen. Selv om jeg vet det bare er vann..Anonymous poster hash: dc30e...2a6
melatonin Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Hater vannvekta! Jeg får det ca 2 uker før menstrasjon jeg ved eggløsning, den uka jeg har menstrasjon føler jeg meg veldig fin. Jeg bruker ikke vekt til vanlig så aner ikke hvor mye det er, kanskje snakk om 1-2 kg, men man merker jo det og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå