Gjest Eiss Skrevet 18. februar 2015 #1 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei, har testet positivt i 3 dager, var hos legen og tok hcg som jeg skal få målt senere i uka også. Hcg var veldig lav, det laveste legen hadde målt noensinne som har vært i kategorien "gravid", så jeg vet ikke helt hvordan det går, men vi får bare vente og se... Testen er positiv idag også. Men er spent på hcgnivået. Nevnte jeg at jeg har sprøyteskrekk? Har en liten en fra før av på straks to år. Svangerskapet gikk greit, fødselen gikk greit (brukte kun lystgass), fikk grad 2 rift og den dag idag er alt greit med kroppen. Bortsett fra at jeg har faktor v leiden mutasjon og må ta sprøyter i magen. Det er et stort problem for meg, men ikke akkurat så mye å gjøre noe med. Dagen idag: kvalm, urolig. Sov dårlig i natt, litt smerter i korsryggen. Ellers fin form!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 18. februar 2015 #2 Del Skrevet 18. februar 2015 Gratulerer med baby. Ekstra spennende med hcg da, men kvalme er jo et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 1. mai 2015 #3 Del Skrevet 1. mai 2015 Hallo Er det noe liv her i gården? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå