Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter Greven fremdeles inne?

Hva var det han gjorde, egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han drepte en fyr og fikk 21 år. Så uteble han fra perm og nå ma han nok sitte litt til.

Skrevet

Oppvakt kar, det her.

Registrer dere på darkdate.com og dere finner folk som faktisk setter pris på det han har gjort. bare fordi han er kul og zatan lixom!

Skrevet

Takk for svar :)

Gjest Embla s
Skrevet
Han drepte en fyr og fikk 21 år. Så uteble han fra perm og nå ma han nok sitte litt til.

Og utenom dette var cet vel noe med en stavkirke han satte fyr på og?

Skrevet

Mener å ha hørt noe om en kirke i Bergen.

Skrevet

Siden han uansett ble tatt da han uteble fra perm er jeg nesten litt glad at det skjedde, for hvis ikke så hadde jeg aldri blitt klar over at drapdømte fikk perm. Litt utenom tema, men det synes jeg er sykt!

Skrevet
Siden han uansett ble tatt da han uteble fra perm er jeg nesten litt glad at det skjedde' date=' for hvis ikke så hadde jeg aldri blitt klar over at drapdømte fikk perm. Litt utenom tema, men det synes jeg er sykt![/quote']

Enig med deg!!

Hvorfor skal folk som sitter inne for noe så alvorlig ha perm i det hele tatt..... :roll:

Skrevet

Og utenom dette var cet vel noe med en stavkirke han satte fyr på og?

Han satte fyr på Fantoft Stavkirke i Bergen. En gammel flott kirke, som nå er bygget opp igjen, helt identisk til den gamle som brant helt ned til grunnen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og det syke med stavkirken i Bergen er at satanister nå valfarter til den nye kirken. Noen iført t-skjorter med bilde av den nedbrente kirken... Vi lever i en syk syk verden.

Skrevet
Og det syke med stavkirken i Bergen er at satanister nå valfarter til den nye kirken. Noen iført t-skjorter med bilde av den nedbrente kirken... Vi lever i en syk syk verden.

Hørte om dette på radioen. De kommer fra hele verden..

Gjest Embla s
Skrevet

Han satte fyr på Fantoft Stavkirke i Bergen. En gammel flott kirke, som nå er bygget opp igjen, helt identisk til den gamle som brant helt ned til grunnen.

Har de bygget den opp igjen, det visste jeg ikke. Men uansett om de har bygget den opp identisk med den gamle blir det ikke det samme. Å sette fyr på en slik bygning... *finner ikke ord*

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vel, vi kan vel alle være enige om at fyren ikke er helt riktig skrudd sammen...

Skrevet

Hvorfor skal de til en kirke? Jeg trodde de hatet kirker jeg? Idioter! :roll:

Skrevet
Vel' date=' vi kan vel alle være enige om at fyren ikke er helt riktig skrudd sammen...[/quote'] :ler: Enig
Skrevet

Men grunnen til at han fikk så mye som 21 år for drapet var nok kirkebrannene og medieomtalen. Synes fyren får litt for mye kred som "antikrist" i forhold til hva han har gjort seg fortjent til. Også er det jo litt morsomt at avisene alltid skal bruke de gamle langhåra bildene av han, det er faktisk mange år siden han klippet seg...

Skrevet

Men jeg tar meg selv ofte i å stusse over at han faktisk fikk 21 år. Synes de fleste som blir dømt for mord får mye kortere straff, trodde fra 6-7 til 13-14 år var det "vanlige".

Eller nei, det vanlige er jo å erklære seg psykisk syk og slippe fengsel...

Er ikke et mord et mord, og straffen skulle blitt den samme uansett i hvilket miljø det blir begått?

Skrevet

Trodde at 21 år var helt vanlig straffepraksis ved overlagt drap jeg.

Skrevet

De fleste overlagte drap med flere knivstikk har fått rundt 12 år, etter hva jeg har sett. Og da er det snakk om ett uskyldig offer, her var det to som kjente hverandre som sloss med hverandre, og drapet kan ha skjedd i selvforsvar også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...