Gå til innhold

Matforgiftning ettertid


Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk en matforgiftning i utlandet i sommer, og har i ettertid hatt litt problemer med magen. Er det noe jeg kan gjøre selv for å bli bedre, med tanke på kosthold etc.? Eller må man på medisiner? Vil helst unngå legen :(

Anonymous poster hash: 87296...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ta en tur til legen og ta en avføringsprøve for å sjekke etter bakterier. Er andre bakterier i utlandet som kan sitte lenge i. :)

Anonymous poster hash: 402c3...de0

Skrevet

Ok, så det er ikke bare å legge om kostholdet eller ta en detox-kur altså? Æsj, jaja :)

Anonymous poster hash: 87296...daf

Skrevet

Ok, så det er ikke bare å legge om kostholdet eller ta en detox-kur altså? Æsj, jaja :)

Anonymous poster hash: 87296...daf

Er greit å utelukke visse bakterier som trenger antibiotika behandling:) hvis de ikke finner noe så lan du jo prøve å spise veldig lettfordøyelig mat en periode og så gradvis gå over på normal kost:)

Anonymous poster hash: 402c3...de0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...