AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Fikk en matforgiftning i utlandet i sommer, og har i ettertid hatt litt problemer med magen. Er det noe jeg kan gjøre selv for å bli bedre, med tanke på kosthold etc.? Eller må man på medisiner? Vil helst unngå legen Anonymous poster hash: 87296...daf
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Du bør ta en tur til legen og ta en avføringsprøve for å sjekke etter bakterier. Er andre bakterier i utlandet som kan sitte lenge i. Anonymous poster hash: 402c3...de0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Ok, så det er ikke bare å legge om kostholdet eller ta en detox-kur altså? Æsj, jaja Anonymous poster hash: 87296...daf
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Ok, så det er ikke bare å legge om kostholdet eller ta en detox-kur altså? Æsj, jaja Anonymous poster hash: 87296...daf Er greit å utelukke visse bakterier som trenger antibiotika behandling:) hvis de ikke finner noe så lan du jo prøve å spise veldig lettfordøyelig mat en periode og så gradvis gå over på normal kost:)Anonymous poster hash: 402c3...de0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå