Gå til innhold

starte på nytt med eks?

Fremhevede innlegg

Skrevet

har gått ca 1 måned siden eksen min dumpet meg uten forvarsel og med begrunnelse at han ville prioritere seg selv og at han ikke hadde de samme følelsene for meg. jeg har i ettertid slitt mye, da jeg fortsatt er veldig glad i han og for meg var han drømmemannen og forholdet var det beste jeg har hatt! vi har hatt litt kontakt på mlder og snapchat (som oftest jeg som tar intiativ) men vi møttes også en uke etter bruddet og da sa han at han ikke angret osv.

nå har det da gått 1 måned og jeg har så utrolig lyst til at han skal skjønne at han har kastet bort noe som var så bra! jeg sitter hele tiden og vurderer å sende han en melding og spørre om vi kan møtes, der jeg evt. kan spørre om det er noe mulighet for om vi kan starte på nytt.. jeg har endret meg, og jeg tror kanskje disse endringene kan hjelpe om vi starter på nytt.

noen her inne med noen råd, eller som har sendt/tatt kontakt og bedt om å få starte på nytt? trenger virkelig råd! han er den eneste jeg vil ha, og forholdet vårt var som sagt det beste jeg har hatt!

Anonymous poster hash: 46adf...237

På tide å gi noen andre en sjanse...

Anonymous poster hash: 77361...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå 90% bestemt meg for å sende han en mld og spørre om å møtes. Er veldig usikker fortsatt! Men har da lyst til å få snakket med han ordentlig ift. at jeg har endret meg osv. har også da litt lyst til å spørre om å starte på nytt.. men har så lite lyst til å dytte han lenger bort! jeg vil prøve å vente 1-2 ukers tid til, og se om jeg da fortsatt vil gjøre dette.

er det noen her inne som faktisk har gjort dette jeg tenker på å gjøre og vil dele noen erfaringer?

-TS

Anonymous poster hash: 46adf...237

Jeg vil anbefale deg å ikke gjøre det. Det hjelper lite å SI at du har forandret, du må vise det. Det smarteste du kan gjøre om du virkelig vil ha ham tilbake er å fortsette å leve livet ditt uten ham, ikke kontakte ham via meldinger eller snap etc, og virkelig være helt utilgjengelig for ham. Ingen gutter/menn liker jenter som er "needy", dessverre. Du blir mye mer spennende for ham om du tar helt avstand fra ham i en periode.

Ser flere her har nevnt dette, men det virker ikke som du ønsker å høre det?

Anonymous poster hash: f9cf8...3b6

Skrevet

Leit å høre, men hvis han synes det dere hadde sammen var noe å satse på så vil ha komme tilbake av seg selv. Man gjør det ikke slutt med mindre man synes det er noe i forholdet som ikke fungerer, og når det først har gått så langt så hjelper det ikke å love gull og grønne skoger.

Eneste jeg kan se for meg er hvis du har såret han skikkelig eller vært veldig vanskelig, men da må du være innstillt på å skjerpe deg også.

Anonymous poster hash: 6058a...9b6
Skrevet

Du har jo tydeligvis bestemt deg for at du vil snakke med han selv om de fleste her råder imot.

Jeg tror ikke han vil gi deg en ny sjanse selv om du forklarer at du har forandret deg. Hvis han allerede har gjort det slutt har han vært i den prosessen en stund, han har til og med sagt at han ikke angrer. Han tar ingen kontakt.

Du er blind av følelsene dine for han og fremstår som litt desperat. Du burde komme deg videre.

Hvis du absolutt har bestemt deg for å be om en ny sjanse, så gjør det, men vær forberedt på at du får nei. Kanskje du da klarer å gå videre med livet ditt.

Anonymous poster hash: fb920...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...