AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 har gått ca 1 måned siden eksen min dumpet meg uten forvarsel og med begrunnelse at han ville prioritere seg selv og at han ikke hadde de samme følelsene for meg. jeg har i ettertid slitt mye, da jeg fortsatt er veldig glad i han og for meg var han drømmemannen og forholdet var det beste jeg har hatt! vi har hatt litt kontakt på mlder og snapchat (som oftest jeg som tar intiativ) men vi møttes også en uke etter bruddet og da sa han at han ikke angret osv. nå har det da gått 1 måned og jeg har så utrolig lyst til at han skal skjønne at han har kastet bort noe som var så bra! jeg sitter hele tiden og vurderer å sende han en melding og spørre om vi kan møtes, der jeg evt. kan spørre om det er noe mulighet for om vi kan starte på nytt.. jeg har endret meg, og jeg tror kanskje disse endringene kan hjelpe om vi starter på nytt. noen her inne med noen råd, eller som har sendt/tatt kontakt og bedt om å få starte på nytt? trenger virkelig råd! han er den eneste jeg vil ha, og forholdet vårt var som sagt det beste jeg har hatt! Anonymous poster hash: 46adf...237
Neket Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Kutt kontakten. Savner han deg, tar han kontakt. Du kan ikke overtale ham om han ikke får tid til å kjenne på et evt savn først! 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Det var han som dumpet deg. Han sa at han ikke hadde de samme følelsene lenger, da må du forholde deg til det. Derfor synes jeg han evt må komme til deg. Anonymous poster hash: fbbee...d4a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Ja, men jeg føler at han ikke får savnet meg hvis han kun har minnene før jeg endret meg. Så om jeg ikke forteller han/viser han at jeg har endret meg så får han jo ikke vite det? -TS Anonymous poster hash: 46adf...237
Flibidy Flæbidy Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Ja, men jeg føler at han ikke får savnet meg hvis han kun har minnene før jeg endret meg. Så om jeg ikke forteller han/viser han at jeg har endret meg så får han jo ikke vite det? -TS Anonymous poster hash: 46adf...237 Jeg forstår så godt hva du mener. Men den riktige måten er ikke å møtes for å spørre om han vil prøve på nytt. Jeg ville ventet et par uker til (ja, jeg vet hvor vanskelig det er og hvor lenge det føles). Deretter ville jeg tatt kontakt, men uten å si at hensikten din er å vinne ham tilbake. Bare møt ham som en venn, og prøv å vis for ham hva slags fantastisk person du er. Å si at du er forandret kommer ikke til å hjelpe deg - han kommer bare til å tro det er noe du sier. Vis ham gjennom handling at du har forandret deg, uten å legge noe press på ham til å få tilbake følelsene. Regelmessig kontakt kan være en ide dersom det ikke blir noen framskritt første gangen. Da må du også spørre deg om du er villig til å gå gjennom dette, da du må innstille deg på å bruke mer tid på å komme over ham dersom det ikke fungerer. Håper ting løser seg for deg. Jeg har selv nylig vært i din situasjon, og vet hvor vanskelig det er. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Jeg forstår så godt hva du mener. Men den riktige måten er ikke å møtes for å spørre om han vil prøve på nytt. Jeg ville ventet et par uker til (ja, jeg vet hvor vanskelig det er og hvor lenge det føles). Deretter ville jeg tatt kontakt, men uten å si at hensikten din er å vinne ham tilbake. Bare møt ham som en venn, og prøv å vis for ham hva slags fantastisk person du er. Å si at du er forandret kommer ikke til å hjelpe deg - han kommer bare til å tro det er noe du sier. Vis ham gjennom handling at du har forandret deg, uten å legge noe press på ham til å få tilbake følelsene. Regelmessig kontakt kan være en ide dersom det ikke blir noen framskritt første gangen. Da må du også spørre deg om du er villig til å gå gjennom dette, da du må innstille deg på å bruke mer tid på å komme over ham dersom det ikke fungerer. Håper ting løser seg for deg. Jeg har selv nylig vært i din situasjon, og vet hvor vanskelig det er. Jeg har allerede spurt han om vi fortsatt kan møtes meg som venner, og da sa han "vi får se".. så vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg er fortsatt villig til å kjempe, for jeg studerer der han bor, så til sommeren skal jeg evt tilbake til hjemstedet mitt på en annen side av landet så da får jeg evt. en "ordentlig" avslutning da.. Hvordan gikk det med deg og din situasjon? -TS Anonymous poster hash: 46adf...237
Flibidy Flæbidy Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har allerede spurt han om vi fortsatt kan møtes meg som venner, og da sa han "vi får se".. så vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg er fortsatt villig til å kjempe, for jeg studerer der han bor, så til sommeren skal jeg evt tilbake til hjemstedet mitt på en annen side av landet så da får jeg evt. en "ordentlig" avslutning da.. Hvordan gikk det med deg og din situasjon? -TS Anonymous poster hash: 46adf...237 Vi holder på å bygge et vennskap, men det er nok alt det blir mellom oss. Men det er greit egentlig. Det tok litt tid, men jeg føler meg klar til å gå videre nå.
peppermyntete Skrevet 18. februar 2015 #9 Skrevet 18. februar 2015 Han slo opp med deg fordi han ikke har følelser for deg lenger. Vil du virkelig prøve på nytt med en mann som ikke elsker deg? Jeg hadde holdt meg unna han og ventet til følelsene mine roet seg ned. Du fortjener en mann som elsker deg for den du er, og denne mannen har du muligheten til å treffe nå 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #10 Skrevet 18. februar 2015 Han slo opp med deg fordi han ikke har følelser for deg lenger. Vil du virkelig prøve på nytt med en mann som ikke elsker deg? Jeg hadde holdt meg unna han og ventet til følelsene mine roet seg ned. Du fortjener en mann som elsker deg for den du er, og denne mannen har du muligheten til å treffe nå Greia er at jeg faktisk tror at han kan få igjen følelsene hvis jeg får vist han at jeg har forandret meg!?! da vi møttes var tonen mellom oss den samme som da vi var sammen, der vi tullet og han begynte også å forklare meg hvordan en dataspill han spilte fungerte. han fortalte også en historie fra fotballtreningen der han avsluttet med "du skulle vært der og sett". jeg er en slik person som alltid har satt kjæreste og forhold først i livet, og blir lett veldig avhengig av kjæresten og har på en måte ikke et annet liv enn han, noe som jeg nå i ettertid har skjønt kanskje var grunnen til at han mistet følelsene (at det ble for intenst for han). nå som det har gått 1 måned har jeg skjønt at jeg klarer meg alene og må skaffe meg et liv utenfor "forholdet". og jeg er faktisk villig til å prøve på nytt, der jeg kan skille mellom kjærestelivet og mitt eget liv med egne interesser. Anonymous poster hash: 46adf...237
peppermyntete Skrevet 18. februar 2015 #11 Skrevet 18. februar 2015 Greia er at jeg faktisk tror at han kan få igjen følelsene hvis jeg får vist han at jeg har forandret meg!?! da vi møttes var tonen mellom oss den samme som da vi var sammen, der vi tullet og han begynte også å forklare meg hvordan en dataspill han spilte fungerte. han fortalte også en historie fra fotballtreningen der han avsluttet med "du skulle vært der og sett". jeg er en slik person som alltid har satt kjæreste og forhold først i livet, og blir lett veldig avhengig av kjæresten og har på en måte ikke et annet liv enn han, noe som jeg nå i ettertid har skjønt kanskje var grunnen til at han mistet følelsene (at det ble for intenst for han). nå som det har gått 1 måned har jeg skjønt at jeg klarer meg alene og må skaffe meg et liv utenfor "forholdet". og jeg er faktisk villig til å prøve på nytt, der jeg kan skille mellom kjærestelivet og mitt eget liv med egne interesser. Anonymous poster hash: 46adf...237 Det kan selvfølgelig fungere, og det er jo supert at det har gått opp for det at det er viktig med et eget liv! Det kommer til å gjøre deg godt uansett hvilken vei det går! Jeg tenker allikevel litt sånn at en eks er en eks. Men vil du prøve på nytt må du nesten bare si det rett ut tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #12 Skrevet 18. februar 2015 Ville ikke vært venn med han hvis han ikke har de rette følelsene. Da bare sprer du deg selv. Men se det an. Lan uansett han ta kontakt. og gi han motstand. Ikke la alt gå på hans premisser. Vis at du har forandret deg med å ha et eget liv. Anonymous poster hash: fbbee...d4a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #13 Skrevet 18. februar 2015 Menta at du bare sårer deg selv, ikke "sprer" som jeg skrev....for kjapp på tastaturet gitt.. Anonymous poster hash: fbbee...d4a
Prestekragen Skrevet 18. februar 2015 #14 Skrevet 18. februar 2015 De eneste rådene jeg har til deg, er å IKKE ta kontakt. Du må la han få tid til å savne deg. Prøv så godt du kan (selvom det er vanskelig når du er såra og lei deg og utålmodig) å lev ditt eget liv, fokuser på ting som gjør deg godt, og prøv å glem hele forholdet en liten stund. Mest sannsynlig kommer du til å høre noe fra han på et eller annet tidspunkt, så det er bare å smøre seg med tålmodighet, være sta, og ikke si noenting før du hører noe fra ham. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #15 Skrevet 18. februar 2015 Det kan selvfølgelig fungere, og det er jo supert at det har gått opp for det at det er viktig med et eget liv! Det kommer til å gjøre deg godt uansett hvilken vei det går! Jeg tenker allikevel litt sånn at en eks er en eks. Men vil du prøve på nytt må du nesten bare si det rett ut tror jeg. Jeg har så lyst til å forklare dette for han. og se hva han sier. men hvordan kan jeg gjøre dette? spørre han om å møtes og snakke med han der og da på "møtet"? eller burde jeg spørre om å møtes og si ifra hva jeg vil snakke med han om? -TS Anonymous poster hash: 46adf...237
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #16 Skrevet 18. februar 2015 De eneste rådene jeg har til deg, er å IKKE ta kontakt. Du må la han få tid til å savne deg. Prøv så godt du kan (selvom det er vanskelig når du er såra og lei deg og utålmodig) å lev ditt eget liv, fokuser på ting som gjør deg godt, og prøv å glem hele forholdet en liten stund. Mest sannsynlig kommer du til å høre noe fra han på et eller annet tidspunkt, så det er bare å smøre seg med tålmodighet, være sta, og ikke si noenting før du hører noe fra ham. Jeg er stygt redd for at jeg ikke hører noe fra han.. Da han ikke har tatt noe kontakt hittil. han svarer kun på snaper/mlder om jeg sender først. derfor er jeg så redd for at jeg ikke får vist/sagt at jeg har endret meg og at han da bare går videre.. -TS Anonymous poster hash: 46adf...237
Prestekragen Skrevet 18. februar 2015 #17 Skrevet 18. februar 2015 Jeg er stygt redd for at jeg ikke hører noe fra han.. Da han ikke har tatt noe kontakt hittil. han svarer kun på snaper/mlder om jeg sender først. derfor er jeg så redd for at jeg ikke får vist/sagt at jeg har endret meg og at han da bare går videre.. -TS Anonymous poster hash: 46adf...237 Da VISER du at du har endret deg. Gjør det på små og utspekulerte måter, ikke direkte snap eller skriv noe om det, bare legg ut tegn her og der. Han får det nok med seg, skjønner du.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #18 Skrevet 19. februar 2015 Du blir ikke mer attraktiv for han når du fortsetter å ta kontakt etter at han har sagt at han ikke har de rette følelsene for deg! Det er som om du ikke tar noe hint. Du skriver og at han aldri tar kontakt med deg først. Da får han jo aldri sjansen til å savne deg! jeg hadde trukket meg helt tilbake, ja kanskje blokert han for å komme meg videre. Du kommer deg ikke videre når du lever i håpet, når han ikke tar noe initiativ. Kanksje han våkner når du blir borte. Nå er du dessverre alt for tilgjengelig. Du må gi han motstand hvis han skal se deg igjen! Anonymous poster hash: fbbee...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #19 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har nå 90% bestemt meg for å sende han en mld og spørre om å møtes. Er veldig usikker fortsatt! Men har da lyst til å få snakket med han ordentlig ift. at jeg har endret meg osv. har også da litt lyst til å spørre om å starte på nytt.. men har så lite lyst til å dytte han lenger bort! jeg vil prøve å vente 1-2 ukers tid til, og se om jeg da fortsatt vil gjøre dette. er det noen her inne som faktisk har gjort dette jeg tenker på å gjøre og vil dele noen erfaringer? -TS Anonymous poster hash: 46adf...237
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #20 Skrevet 21. februar 2015 dytter litt Anonymous poster hash: 46adf...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå