AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 I anledning pannekakedagen vil jeg gjerne vite hvordan DU helst spiser pannekaker. Som middag? Som dessert? Med søtt eller salt fyll? Tykke eller tynne? Oppskrift? Anonymous poster hash: 1c70c...cda
Gjest Peanut Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Pannekakedagen? Middag: Amerikanske pannekaker her med smør og sirup på. ^^,
Rosewood Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Jeg spiser helst... alle typer pannekaker! Amerikanske med sirup, middagspannekaker med bacon, med sukker, med syltetøy, dessertpannekaker med iskrem og sjokoladesaus, crepes med nutella... Tynne som tykke, salt som søtt, middag som dessert... Endret 17. februar 2015 av Rosewood
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Tykke pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy. Anonymous poster hash: 6654d...f44 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Liker ikke tanken på middagspannekaker. De må være søte, med sukker og syltetøy på. Anonymous poster hash: 35724...6d5
peppermyntete Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Helst de far steker! Med rømme og hjemmelaget blåbærsyltetøy! Men synes også fleskpannekaker er veldig godt, men bruker bacon i stede for flesk.
venus_ Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Tynne pannekaker til middag med blåbærsyltetøy (helst hjemmelaget) og sprøstekte baconbiter. Bananpannekaker (oppskrift fra Idas fristelser) til frokost/lunsj/kvelds med brunost på.
Gjest brud3813 Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Tynne pannekaker med jordbærsyltetøy og banan! Eller med cottagecheese og bittelitt sukker! Eller med bacon! Mmmm
sofie777 Skrevet 18. februar 2015 #9 Skrevet 18. februar 2015 Har akkurat spist pannekaker, men jukset og kjøpte de ferdig tynne i butikken. De spiser jeg med smør og sukker. Ellers foretrekker jeg mammas hjemmelagde, tykke fleskepannekaker med bacon i små biter i, og med blåbærsyltetøy på. (Og hold den der ertesuppen langt unna, det er mer enn nok mat i pannekakene!!)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Har jeg forstått det riktig når dere sier dere spiser pannekaker med blåbærsyltetøy OG bacon? Liksom, dere kombinerer blåbærsyltetøy og bacon på samme pannekake? Det høres ut som en merkelig kombinasjon for meg, men jeg lar meg gjerne overbevise! Anonymous poster hash: 1c70c...cda
Blådiamant Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Har jeg forstått det riktig når dere sier dere spiser pannekaker med blåbærsyltetøy OG bacon? Liksom, dere kombinerer blåbærsyltetøy og bacon på samme pannekake? Det høres ut som en merkelig kombinasjon for meg, men jeg lar meg gjerne overbevise!Anonymous poster hash: 1c70c...cda jeg gjør alltid det. Blåbærsylte på pannekaka, ruller sammen og strør over sprøstekte baconterninger. Nam 😊
kjøttmeis Skrevet 20. februar 2015 #13 Skrevet 20. februar 2015 Tykke, små pannekaker laget av bananer, havre, egg + natron, med sirup på. Noen ganger bytter jeg ut sirupen med litt nutella eller kesam og bær. mmm!
LillaFrosk Skrevet 20. februar 2015 #14 Skrevet 20. februar 2015 Jeg pleier lage to versjoner av pannekaker, alt etter som. Den tynne pannekaken: Der har jeg blåbærsyltetøy, sukker og bacon på. Denne går oftest som middagsmat. Den amerikanske versjonen av pannekake: honning på, gjerne. Men kan også ha smør og ost. Kan være både frokost og middag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå