Gå til innhold

Fjerne magefett med kulde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter og leser om coolsculpting , å lurer på om det hjelper om jeg ligger hjemme med noe kalt på magen? kan det hjelpe på å fjerne magefett?

Anonymous poster hash: c6f72...53f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.... haha for en rar tanke.

Anonymous poster hash: 06f6e...b4b
Skrevet

Det eneste som hjelper er trening og diett (eller bare kutte ut sjokolade) eller fettsuging. Jeg anbefaler det første.

Anonymous poster hash: 9d0fd...edf
Skrevet

Har faktisk hørt omvendt, at man kan samle mer fett på et punkt på kroppen om det punktet eller den plassen ofte utsettes for mer kulde enn resten av kroppen, for å holde varmen bedre.

Om det er noen sannhet i dette, tror jeg isåfall det skal mye til og ikke bare fordi man går med kort topp nå og da etc.

Skrevet

Har faktisk hørt omvendt, at man kan samle mer fett på et punkt på kroppen om det punktet eller den plassen ofte utsettes for mer kulde enn resten av kroppen, for å holde varmen bedre.

Om det er noen sannhet i dette, tror jeg isåfall det skal mye til og ikke bare fordi man går med kort topp nå og da etc.

Det er også dette inntrykket jeg har. Vet ikke om det er en myte. Da bare mager var det store for 10 år siden så fikk vi hvertfall høre at om man går og fryser på magen så vil den begynne lagre ekstra fett der, som beskyttelse.

Skrevet

Det er også dette inntrykket jeg har. Vet ikke om det er en myte. Da bare mager var det store for 10 år siden så fikk vi hvertfall høre at om man går og fryser på magen så vil den begynne lagre ekstra fett der, som beskyttelse.

Ja, i den sammenhengen jeg har hørt det selv, haha, og magetopper er jo in igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...